Понеділок, 20.01.2025, 22:04
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2021 » Червень » 4 » Звіт керівника дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 "Веселка"
12:39
Звіт керівника дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 "Веселка"

Я, Угрин Тетяна Ростиславівна, 1968 р.н., освіта вища педагогічна, загальний стаж роботи 35 років, з 2002 року очолюю колектив Острозького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка».

Керівництво роботою закладу дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», «Положення про дошкільний навчальний заклад», Колективного договору, Статуту та річного плану роботи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка».

             Я, як директор, забезпечую:

 - реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;

 - дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах та громадських організаціях;

- у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

 - приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу при потребі;

 - є розпорядником бюджетних коштів закладу дошкільної освіти, укладаю договори.        

Освітня робота у закладі спрямована на виконання Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Базового компоненту дошкільної освіти», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Мережа груп дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка»: у закладі функціонує 11 вікових груп, з яких 2 – групи раннього віку, 9 – садових груп, в них виховується 267 дітей. 80 дітей пройшли повний курс дошкільної освіти та 9 дітей, які були охоплені консультаційним центром. З вересня 2021 року буде проводитися набір трьох  груп дітей третього року життя по 15 дітей  в кожній.

Педагогічними кадрами заклад дошкільної освіти укомплектовано, у закладі працює практичний психолог, вчитель-логопед, інструктор з фізкультури, музичні керівники, вихователі та помічники вихователів, медичне обслуговування здійснює  медична сестра старша. 

     Освітній процес у закладі забезпечують 25 педагогів:

             - 15 -  вища педагогічна освіта;           

             - 10  - базова вища освіта;

            -  11 – «спеціалісти вищої категорія»; 

            - 2 – «спеціаліст першої категорії»;

            - 1 -  «спеціалісти другої категорії»; 

            - 9 педагогів – «спеціалісти»;

            - 2 педагоги – молоді спеціалісти;

            - 4 педагоги мають звання «вихователь-методист»,

            -  1 педагог має звання «старший вчитель»;

            - 1 педагог має звання «практичний психолог-методист».

Обслуговуючий персонал налічує 26 чоловік.

            Упродовж року дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №2 «Веселка» працював за обраним гуманітарно-естетичним напрямком. У 2020-2021 навчальному році педагоги закладу освітню діяльність здійснювали згідно вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Колектив закладу дошкільної освіти у 2020-2021 навчальному році розпочав роботу над реалізацією науково-методичної проблемної теми «Діяльнісний підхід щодо формування компетентностей дітей дошкільного віку шляхом створення оптимального інноваційного освітнього середовища у закладі дошкільної освіти» (перший етап). У закладі створено творчу групу вихователів з вивчення науково-методичної проблемної теми. На першому етапі (підготовчому) членами творчої групи було розроблено поетапний план реалізації науково-методичної проблемної теми, вивчено нормативні документи, які регламентують роботу над проблемою, складено перелік.

            Упродовж 2020-2021 навчального року  проатестовано 3 педагогічні працівники:

  • 1 педагогу присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії»;
  • 1 педагогу присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії»;
  • 1 педагогу встановлено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».

            Курси підвищення кваліфікації пройшли 5 педагогів закладу.

Методична робота здійснювалася згідно структури освітньої та методичної роботи, плану роботи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка» на 2020-2021 навчальний рік та оздоровчий період, наказу по закладу від 28.08.2021 №72-н/в «Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними працівниками у 2020-2021 начальному році», на діагностичній основі, з врахуванням індивідуальних, психологічних особливостей педагогів, їх творчого потенціалу.

В закладі упродовж року проведено чотири педагогічні ради. На них обговорено ряд основних питань:

  • про підсумки роботи закладу у літній оздоровчий період;
  • про організацію роботи закладу дошкільної освіти в умовах карантину;
  • про стан організації життєдіяльності дітей у групах раннього віку;
  • про проходження курсової підготовки педагогічних працівників у 2021 році;
  • про стан організації освітньо-виховної роботи з громадянського виховання;
  • про стан організації та проведення театралізованої гри за освітньою лінією «Гра дитини»;
  • про стан організації освітньої діяльності за освітньою лінією «Мовлення дитини»;
  • про атестацію педагогічних працівників закладу дошкільної освіти;
  • про стан організації освітньо-виховної роботи за освітньою лінією «Дитина у природному довкіллі»;
  • про стан готовності дітей  шостого року життя до навчання в школі;
  • про організацію роботи закладу в літній оздоровчий період.

            Своїми теоретичними знаннями та практичними досягненнями, педагоги мали можливість поділитися з колегами під час засідань методичного об’єднання вихователів закладу, керівником якого є вихователь Марченко В.А.

Зокрема проведено засідання з тем:

  • «Пріоритетні напрямки роботи закладу дошкільної освіти на 2020-2021 навчальний рік».
  • «Організація освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку щодо формування мовленнєвої компетентності».
  • «Патріотичне виховання дошкільників як один із напрямків формування гармонійно-розвинутої особистості».
  • «Підсумки роботи методичного об’єднання за 2020-2021 навчальний рік».

      У лютому 2021 року проведено друге засідання методичного об’єднання вихователів закладу дошкільної освіти, де педагог Стецюк О.Ю. презентувала свою практичну діяльність. Вихователь провела інтегроване заняття з художньо-мовленнєвої діяльності «Казкова галявина». У березні 2021 року проведено третє засідання методичного об’єднання, на якому вихователь Балашова В.Г.  поділилися досвідом роботи з колегами щодо організації та проведення освітньої роботи з патріотичного виховання дошкільників. Педагог провела інтегроване заняття «Калина – символ України», на якому продемонструвала сучасні форми роботи з дітьми. Усі присутні мали можливість перейняти у колег цікавий практичний досвід та теоретичні надбання. 

У підготовці і проведенні методичних об’єднань  брали активну участь члени творчої групи, яка працює над вивченням науково-методичної проблемної теми закладу дошкільної освіти.

         У закладі дошкільної освіти створені умови для підвищення професійної компетентності педагогів, організації їх самоосвіти. Методичний кабінет закладу забезпечує їх необхідною науковою, методичною літературою та періодичними фаховими виданнями. Методистом Карпишиною Н.В. надаються кваліфіковані консультації з питань організації освітньо-виховної роботи з дітьми дошкільного віку. На допомогу вихователям організовуються виставки методичної літератури відповідно до плану роботи. Створено картотеку портфоліо педагогів закладу, яка систематично поповнюється та картотеку інноваційних технологій і методик у дошкільній освіті.

          Упродовж поточного навчального року забезпечено виконання різних форм методичної роботи: методичне об’єднання, творча група,  педагогічні години, години роздумів та обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, консультації педагогам з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Використовувалися інтерактивні форми роботи з педагогами. У вересні 2020 року проведено круглий стіл  «Проблеми дистанційної освіти дошкільнят», метою  якого  було підвищення рівня професійної компетентності педагогів щодо організації дистанційного навчання дітей дошкільного віку, визначення основних проблем та труднощів в організації дистанційного навчання дошкільників. У грудні 2020 року з педагогами закладу проведено педагогічну піраміду знань «Сучасні аспекти морально-етичного виховання». Участь у даному заході дала змогу педагогам закріпити поняття «мораль» і «етика», повторити завдання морально-етичного виховання на сучасному етапі, основні методи, прийоми та форми роботи, активізувати професійні вміння та творчий потенціал. У лютому 2021 року проведено тренінг «Інтегроване заняття: теорія і практика», метою якого було уточнити розуміння педагогами поняття «інтеграція». Вправляти в реалізації інтегрованого підходу на практиці, сприяти налагодженню взаємодії.

Також у жовтні 2020 року проведено практичний семінар «Формування екологічної свідомості дошкільників засобами проектної та дослідницької діяльності».

Упродовж навчального року у  закладі діяла «Школа професійної адаптації молодого педагога», де молоді спеціалісти отримували кваліфіковану допомогу з питань організації та проведення освітнього процесу з усіх розділів програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у різних вікових категоріях, відвідували майстер-класи досвідчених вихователів, на яких могли почерпнути для себе багато нового та цікавого, перейняти досвід старших педагогів. 

Усі педагоги закладу працювали над реалізацією головних гуманістичних ідей програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», створивши для дітей такий розвивальний простір, в якому їм цікаво, радісно, комфортно, де вони можуть розвивати власні здібності й відчувати себе потрібними, де в центрі уваги – кожна особистість.

 Велика увага у роботі закладу приділялася наступності дошкільної  та початкової освіти. З метою забезпечення наступності в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та учнями перших класів упродовж року велася тісна співпраця між педагогами закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти.

 Упродовж навчального року важливого значення колектив закладу дошкільної освіти надавав формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей. Здійснювався постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, проводилася робота щодо розвитку інтересу дітей до власного здоров’я.

З метою зниження захворюваності у дітей велике значення приділялося загартуванню в умовах закладу дошкільної освіти та сім’ї. Проводилися оздоровчі заходи щодо попередження дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності. Дані питання розглядалися під час проведення консультацій для вихователів, на загальних батьківських зборах, виробничих нарадах, педагогічній раді закладу.

З метою розвитку у дітей свідомого ставлення до фізичних вправ, прагнення зробити своє тіло гарним, сильним, спритним, витривалим, згідно вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у закладі щоденно проводилися заняття з фізичної культури (у спортивній залі та на свіжому повітрі), щомісяця - спортивні розваги,  Дні здоров’я, щоквартально - спортивні свята. Педагогами враховувався стан здоров’я дітей під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму упродовж дня, загартовуючих заходів, підбору рухливих ігор, ігор-естафет тощо. Упродовж навчального року інструктором з фізкультури Гук В.В. проводилися заняття гуртка з фітбол-гімнастики, який діє у закладі з 2016 року.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №2 «Веселка» є опорним у місті з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності. Двічі на рік, у листопаді 2020 та у квітні 2021 року, проводились Тижні безпеки дитини з метою закріплення у дітей уявлень про можливі небезпечні ситуації природного, біологічного, техногенного, медичного характеру та відпрацювання стереотипів поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій. Відповідно до теми кожного дня з дітьми усіх вікових груп проводились заняття, бесіди, спостереження, екскурсії вулицями міста, до пожежної частини; сюжетно-рольові ігри  «Швидка допомога», «Водії», «Пожежники» та ін.; дидактичні ігри «Що для чого?», «Горить-не горить?», «На нашій вулиці», рухливі ігри та драматизації казок. В рамках Тижня у квітні проводилося об’єктове тренування щодо правильної поведінки учасників освітнього процесу під час екстремальних ситуацій, а саме - пожежі. Упродовж року на сайті закладу дошкільної освіти, в батьківських куточках вікових груп та на коридорах закладу висвітлювалася інформація щодо безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку.

З метою своєчасного виявлення обдарованості, розвитку природних задатків дитини, загальних і спеціальних здібностей, активізації дитячої творчості дошкільному навчальному закладі у 2020-2021 навчальному році працювали гуртки розвиваючого навчання (на безоплатній основі):

  •  «Школа шляхетності» - гурток духовно-морального виховання,  

                                         керівник Марченко В.А.;

  • «Колобок» - гурток драматизації, керівник Климчук А.І.;
  • «Веселочка» - хореографічний гурток,  керівник Коваль І.М.;
  • «Дзвіночок» - вокальний гурток, керівник Гроголь А.О.;
  •  художня студія – керівник Бережнюк Ю.О., Коваль І.М.;
  • гурток з фітбол-гімнастики – керівник Гук В.В., фізінструктор.

            У нашому закладі упродовж навчального року проводилися заняття з іноземної мови, які віднесені до варіативного компоненту Державного стандарту дошкільної освіти.  Діти середніх та старших  груп закладу отримували знання з англійської мови. Вихователь Демчевська І.В. у своїй роботі з дітьми керувалася програмою для дітей дошкільного віку Гулько С.В. «Граючись вчимося. Англійська мова», яка містить методичні рекомендації щодо організації навчання англійської мови з дітьми старшого дошкільного віку. В роботі з дітьми педагог враховувала анатомо-фізіологічні та психічні особливості дітей, що є запорукою успішного оволодіння малятами іноземної мови. Її заняття проходили на високому рівні, діти отримали достатній рівень умінь та навичок з предмета, свої знання дошкільники демонстрували на святах та розвагах, що проводилися у закладі дошкільної освіти упродовж року.

З дітьми середнього та старшого віку, які мають вади мовлення, постійно працював вчитель-логопед Кравчук Н.О. Мовленнєві проблеми у дітей сьогодні стали досить поширеним явищем, у 66% обстежених дошкільників 5-го та 6-го року життя виявлено мовленнєві вади. У закладі з числа обстежених 133 дітей, 89 потребувало логопедичної допомоги, що на 19 менше у порівнянні з минулим роком. Робота спеціаліста упродовж навчального року сприяла гарним результатам, на кінець дошкільного віку виправлено вади мовлення у 70% дітей, якісно покращилося мовлення у 17% дітей, лише 13% дітей старшого дошкільного віку потребують занять з логопедом щодо подальшої корекції мовлення.

            Практичним психологом Олішевською О.В. велася систематична робота з персоналом та дитячим колективом. Проведено майстер-клас для педагогів з попередження емоційного вигорання «Релакс для душі» та заняття з елементом тренінгу «Розвиток комунікативної компетентності та навичок командної взаємодії в педагогічному колективі, спрямована на згуртування педагогічного колективу». З метою розвитку психологічної компетентності батьків та педагогів практичним психологом проведено заняття з елементом тренінгу «Таємниці світу дитинства. Дитячі вікові кризи». Оксаною Валеріївною систематично проводилися лекції, консультації для педагогів закладу та батьків з питань ефективного виховного впливу на дітей різного віку з метою виховання гармонійно розвиненої особистості, індивідуальні бесіди з батьками з метою допомоги у розвитку та навчанні дітей. Практичний психолог упродовж року постійно оформляла інформаційні куточки, де розміщувала друковану інформацію з актуальних питань виховання та розвитку дітей, розміщувала просвітницьку інформацію на сайті закладу дошкільної освіти. Педагогом виготовлено буклети з тем: «Принципи позитивного виховання дітей», «Готовність до школи дітей з шести років – норми та вимоги», «Ефективні способи взаємодії з дитиною, стилі виховання без покарання» та ін..

   Для дітей, які не відвідують заклад дошкільної освіти було організовано роботу консультативного центру. Основна мета - допомогти батькам грамотно оцінити розвиток дитини з урахуванням вікових особливостей і норм, надати необхідні рекомендації. У консультативному центрі батьки мали змогу отримати відповіді на свої запитання, розвіяти тривоги і сумніви, впевнитися у правильності своїх виховних дій або, зрозумівши їх хибність, скоригувати виховний процес у сім'ї. До роботи консультативного центру було залучено працівників закладу:  практичного психолога, вихователя-методиста, старшу медичну сестру, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізкультури, вчителя-логопеда.     

    Випускники нашого дошкільного закладу мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі, що було виявлено за результатами контрольних занять по різних розділах програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», державних тестів по виявленню індивідуального рівня фізичної підготовленості до навчання в школі, проведення тестувань на рівень готовності навчання в школі з шести років за методикою Стадненко Н.М., Ілляшенко Т.Д., Обухівської А.Г., практичним психологом закладу  Олішевською О.В., та перевіркою згідно річного плану роботи «Готовність дітей шостого року життя до навчання в школі». Практичним психологом  обстежено 64 дитини, з них 18 мають високий рівень готовності до школи, 16 - середній та 14 – достатній, 16 дітей старшого дошкільного віку не готові до навчання у школі з шести років, тобто мають низький рівень. Це дошкільники з незрілими мисленнєвими процесами та суттєвими порушеннями мови. Основний чинник неготовності дітей до школи з 6 років – це біологічний, який характеризується як генетично зумовлене уповільнення дозрівання різних систем організму, в тому числі і нервової системи. Такі діти не виявляючи хворобливих ознак,  фізично та психічно відстають від вікової норми, що виявляється під час обстеження їх на шкільну зрілість, це не є чинником недопрацювання педагогів. Батьки 9 дітей  відмовилися від обстеження практичним психологом.

          Важливою складовою освітньої роботи у закладі дошкільної освіти була організація роботи з батьками. Вихователі вікових груп упродовж року планували і проводили з батьками своїх вихованців бесіди, консультації, надавали  кваліфіковані поради щодо виховання та навчання дітей (у поточному навчальному році в основному дані заходи проводилися в онлайн-форматі). Приємно відмітити, що батьки різних вікових груп разом зі своїми дітьми  приймали активну участь у конкурсах творчих робіт, які проводилися у закладі дошкільної освіти: «Осіння фантазія», «Новорічна казка», «Моїй матусі», «Великодній подарунок» та ін..

Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка» і надалі буде спрямовувати свою діяльність на забезпечення виконання державних Програм та забезпечення належного рівня організації освітнього процесу.   

Велика увага у закладі дошкільної освіти приділялася організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям було забезпечено 3-х разове харчування, щодня проводився його аналіз, а в кінці кожного тижня дієтсестрою закладу проводилася корекція харчування з метою його покращення.           

                        Відповідно до Інструкції про харчування дітей у ДНЗ здійснювався контроль щодо збалансованого харчування дітей, необхідного для їх нормального росту та розвитку. У 2020 році  виконано норми зі споживання картоплі, цукру, масла вершкового, хліба, чаю, круп. Проте не в повному обсязі виконано норми з інших продуктів харчування, зокрема: яйця, сметана, риба, м'ясо, сир кисломолочний, молоко, олія, сухофрукти, борошно, що в середньому становить 57%. Невиконання норм харчування зумовлене ростом цін на продукти харчування упродовж року та дефіцитом бюджетних коштів.

На харчування дітей у 2021 році станом на 01.05.2021 року затрачено 304969,13 грн. бюджетних коштів та коштів спец рахунку (батьківська плата).

У липні-серпні 2020 року у закладі проводилася робота з оздоровлення дітей в літній оздоровчий період. Діти отримували збагачене харчування шляхом збільшення норм харчування на 10% та вітамінами. Літнім відпочинком та оздоровленням в літній період 2021 року планується охопити 40% усіх дітей закладу.           

Як керівник закладу дошкільної освіти упродовж року забезпечувала роботу з медичного обслуговування та проведення лікувально-профілактичних заходів в закладі  згідно із «Порядком медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №826 від 14.06.2002 року. Здійснювалося медичне обслуговування медичними сестрами старшими Драчук І.Б., та Козлинець В.Ю. Медичні працівники закладу упродовж року проводили навчання з працівниками та батьками вихованців з питань профілактики дитячих інфекційних захворювань, вірусних гепатитів, туберкульозу та кишкових інфекцій, особливої уваги у поточному навчальному році медичними працівниками було надано консультуванню батьків щодо профілактичних щеплень серед дітей. Проте певною проблемою залишається рівень виконання профілактичних щеплень. Упродовж 2020-2021 року медичною сестрою старшою Драчук І.Б. систематично проводилась робота щодо профілактики травматизму, приємно відмітити, що за даний період у закладі дошкільної освіти не зареєстровано жодного випадку виробничого травматизму.

У поточному навчальному році важливого значення медичними працівниками надавалося інформуванню працівників закладу та батьківської громадськості з питання профілактики та поширення, інфікування коронавірусною хворобою. Діяльність усіх працівників закладу дошкільної освіти була спрямована на виконання протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби COVID-19, вимог постанови головного державного санітарного лікаря України від 22.09.2020 №55.

У березні 2021 року Острозьким міжрайонним відділом ДУ «Рівненського обласного лабораторного центру МОЗ України» проведено дослідження питної води, метеорологічних факторів (температура, вологість, швидкість руху повітря) у групових кімнатах, освітлення робочих місць, проб харчових продуктів та Острозькою СЕС здійснено санітарно-мікробіологічні дослідження піску, води, продуктів харчування. За результатами даного дослідження усі вищезазначені показники відповідають вимогам, порушень з боку персоналу не виявлено, що свідчить про якісну роботу усіх працівників закладу, організацію харчування та медичного обслуговування.

Упродовж 2020-2021 навчального року частково була поповнена матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти та проведені ремонтні роботи, на що витрачено 69060 грн. батьківських коштів, що на 59381 менше у порівнянні з минулим роком. Упродовж 2020-2021 навчального року на придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт виділено 15424 грн. бюджетних коштів та 8500 грн. - на придбання модемів у паливну закладу, 1600 грн. бюджетних коштів затрачено на перевірку 8 вогнегасників.

Адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводиться систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти. Упродовж 2020-2021 навчального року поновлено меблі у вікових групах закладу. Батьківським комітетом закладу дошкільної освіти придбано у групу №6 дитячі стільці (30 шт.) на суму 10500 грн., тумбу та стіл у роздягальню на суму 1200 грн., здійснено заміну дверей у шафу, на що затрачено 600 грн., також заміну дверей у шафах було проведено у ІІ молодшій групі №5 (1100 грн.). У І молодшу групу №5 батьками закуплено стіл письмовий, шафу для настільних ігор, лави у роздягальню, на що затрачено 2145 грн., у групу №8 батьківським комітетом передано у користування дитячі стільці (20 шт.) вартістю 4000 грн.. У групу №3 придбано м’який куточок та табурети в ігрову зону, на що затрачено 1400 грн. батьківських коштів.

Придбано новорічні прикраси у групу №9, на що затрачено 122 грн. На медичний блок закуплено медикаменти та обладнання на суму 779 грн. Поновлено посуд у вікових групах та на кухонному блоці (каструлі, чашки, тарілки, чайники, склянки) на суму 4583 грн.  

          У групі №6 поповнено іграшки на суму 270 грн., у групи №2 та №8 придбано контейнери для зберігання іграшок, на що затрачено 600 грн. За рахунок спонсорської допомоги батьків та батьківського комітету закладу дошкільної освіти придбано канцтовари на суму 2149 грн. Батьківським комітетом групи №4 поновлено килимову доріжки на суму 1900 грн., у чотири вікові групи та у коридор І поверху закладу придбано килимки на входи для дезінфекції  на суму 317 грн.

Для дотримання санітарно-гігієнічних вимог у заклад було придбано та передано для використання миючі дезінфікуючі  засоби, порошок для прання білизни, на що батьківським комітетом закладу дошкільної освіти були виділені кошти в сумі 4264 грн. Також передано у користування господарське начиння для прибирання приміщень на загальну суму 151 грн.

На виконання протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби COVID -19, вимог постанови головного державного санітарного лікаря України від 22.09.2020 №55 у заклад дошкільної освіти придбано контейнери для використаних масок, рукавичок, термометрів на суму 453 грн., тримачі для паперових рушників (980 грн.), засоби індивідуального захисту (447 грн.), АХД, на що затрачено 486 грн. батьківських коштів та 3868 грн. бюджетних коштів. Батьківськими комітетами передано у користування 4 безконтактні термометри загальною вартістю 2995 грн. та придбано термометр на медичний блок вартістю 1600 грн. (бюджетні кошти).

Для покращення методичної роботи в закладі, розвитку дітей, поповнено методичний кабінет та вікові групи наочними посібниками, дидактичними матеріалами,  дитячою літературою на що використано 2593 грн. Також придбано методичну літературу та здійснено підписку періодичних фахових видань на суму 2323 грн. У дві вікові групи придбано флешки вартістю 290 грн. З метою збагачення розвивального середовища у групу №2 придбано акваріум та рибки, на що затрачено 195 грн.

Для проведення ремонтних робіт у літній період 2020 року та за 5 місяців 2021 року у вікових групах, на харчоблоці, коридорах та інших приміщеннях закладу дошкільної освіти придбано фарби, вапно, шпалери, водоемульсійну фарбу, пензлики, щітки, цемент, цвяхи, саморізи, плитку керамічну та клейову суміш, на що використано 7522 грн. батьківськими комітетами груп.

З метою приведення території закладу дошкільної освіти до санітарно-гігієнічних вимог утримання території, придбано бензин, масло та запчастини до косарки на суму 1405 грн., лопату для прибирання снігу вартістю 187 грн.. Придбано товари для господарчих потреб (горщики для квітів, грунт, посадковий матеріал, добриво для квітів) на суму 1353 грн.

Батьківськими комітетами вікових груп передано у користування 6 світильників у групу №7 вартістю 1800 грн., у групу №8 -  2 світильники на суму 620 грн., у групу №1 – 1 світильник вартістю 195 грн.. У вікові групи та на коридори закладу дошкільної освіти придбано енергозберігаючі лампочки на суму 561 грн., У групах №6 та №10 замінено дверні замки, на що затрачено 830 грн. Батьківським комітетом групи №9 здійснено ремонт пилосмока (замінено мотор) вартістю 400 грн.

У групі №3 поновлено тюлеві гардини на загальну суму 2177 грн. та придбано гардини у групу №11, на що затрачено 220 грн. Також у групу №7 придбано карниз вартістю 232 грн.

Упродовж року здійснювалася заправка картриджа та принтера, на що затрачено 920 грн. батьківських коштів та проведено ремонт принтера (115 грн.).

            Проте на сьогоднішній день  існують  проблеми, що потребують вирішення:

  • облаштування водовідливів на приміщення закладу;
  • потребує поновлення м’який інвентар (дитячі наволочки, простирадла, ковдри, 

            подушки);

  • утеплення стін внутрішніх двориків (виготовлено ПКД);
  • заміна дверей у внутрішні дворики (2 шт.) та тамбурних (5 шт.);
  • проведення ремонтів павільйонів на прогулянкових майданчиках;
  • потребує ремонту внутрішньо  будинкова система електропостачання;
  • ремонт пожежних виходів (виготовлено ПКД на капремонт);
  • великою проблемою залишається вимивання ґрунту навколо будівлі закладу 

            дошкільної освіти.

           

            Я, як керівник дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка», і надалі буду подавати клопотання у відділ освіти виконкому Острозької міської ради щодо виділення коштів на вирішення проблем закладу освіти, свою роботу спрямовувати на забезпечення належних умов життя і виховання дітей, які відвідують заклад, на підтримання належного іміджу  та збільшення потенційних можливостей.

 

Переглядів: 1230 | Додав: veselka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: