Середа, 09.07.2025, 23:00
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2017 » Червень » 8 » відбувся звіт керівника
09:42
відбувся звіт керівника

8 червня, у четвер, відбувся звіт завідувача дошкільного навчального закладу Угрин Т.Р. перед педагогічним колективом та громадськістю. 

Я, Угрин Тетяна Ростиславівна, 1968 р.н., освіта вища педагогічна, загальний стаж роботи 31 рік, з 2002 року – очолюю колектив Острозького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка».

Керівництво роботою дошкільного закладу здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», «Положення про дошкільний навчальний заклад», Колективного договору, Статуту та річного плану роботи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка». Як завідувач, забезпечую:

- реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;

- дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах та громадських організаціях;

- у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

- приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу при потребі;

- є розпорядником бюджетних коштів дошкільного закладу, укладаю договори.

Навчально-виховна робота у закладі спрямована на виконання Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Базового компоненту дошкільної освіти», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Мережа груп дошкільного навчального закладу №2: у закладі функціонує 11 вікових груп, з яких 2 – групи раннього віку, 9 – садових груп, в них виховується 304 дитини. 84 дитини пройшли повний курс дошкільної освіти та 7 дітей, які були охоплені консультаційним центром. З вересня 2017 року буде проводитися набір трьох груп дітей третього року життя по 20 дітей в кожній.

Педагогічними кадрами дитячий садок укомплектовано, у закладі працює практичний психолог, вчитель-логопед, інструктор з фізкультури, вихователі та помічники вихователів, медичне обслуговування здійснює медична сестра старша.

Навчально-виховний процес у закладі забезпечують 25 педагогів:

- 15 - вища педагогічна освіта;

- 8 - середня-спеціальна освіта;

- 2 - незакінчена вища освіта, освітній рівень «Бакалавр»;

- 10 - вища категорія;

- 2 спеціалісти першої категорії;

- 3 спеціалісти другої категорії;

- 8 педагогів – «спеціалісти»;

- 2 педагоги – молоді спеціалісти;

- 5 педагогів мають звання «вихователь-методист»,

- 1 педагог має звання «старший вчитель»

Обслуговуючий персонал налічує 26 чоловік.

Дошкільний заклад працює за обраним гуманітарно-естетичним напрямком. У 2016-2017 навчальному році педагоги закладу працювали за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Колектив дошкільного закладу у 2016-2017 навчальному році продовжив роботу над реалізацією науково-методичної проблемної теми «Розвиток компетентісно орієнтованої освіти шляхом формування інноваційного освітнього середовища у дошкільному навчальному закладі, професійних та життєвих компетентностей учасників навчально-виховного процесу» (другий етап). У закладі діяла творча група вихователів з вивчення науково-методичної проблемної теми. На другому етапі (теоретичному) членами творчої групи опрацьовано статті фахових періодичних видань з даної теми, укладено перелік рекомендованої літератури для опрацювання педагогами, укладено педагогічний порадник з метою допомоги у реалізації компетентнісного підходу у організації навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку.

Упродовж 2016-2017 навчального року проатестовано 7 педагогічних працівників, курси підвищення кваліфікації пройшли 4 педагоги закладу.

Методична робота здійснювалася згідно структури навчально-виховної та методичної роботи, річного плану роботи ДНЗ. В закладі упродовж року проведено чотири педагогічні ради. На них обговорено ряд основних питань:

  • про підсумки роботи закладу у літній оздоровчий період;
  • про поєднання різних видів образотворчої діяльності для розвитку творчих здібностей дитини за освітньою лінією «Дитина у світі культури»;
  • про проходження курсової підготовки педагогічних працівників у 2017 році;
  • про організацію медичного обслуговування у ДНЗ;
  • про вивчення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції дітей у групах раннього віку. Освітня лінія «Особистість дитини»;
  • про стан організації освітньо-виховної роботи з фізичного розвитку. Освітня лінія «Особистість дитини»;
  • про стан організації роботи з правового виховання дітей дошкільного віку;
  • про атестацію педагогічних працівників ДНЗ;
  • про стан освітньо-виховної роботи щодо формування у дітей морального, естетичного та духовного ставлення до навколишнього світу;
  • про готовність дітей шостого року життя до навчання в школі;
  • про організацію роботи закладу на літній оздоровчий період.

Своїми теоретичними знаннями та практичними досягненнями, педагоги мали можливість поділитися з колегами під час засідань методичного об’єднання вихователів закладу, керівником якого є вихователь Марченко В.А.

Зокрема проведено засідання:

  • «Пріоритетні напрямки роботи дошкільної ланки освіти на 2016-2017 навчальний рік»;
  • «Інтерактивні технології в розвитку дітей дошкільного віку»;
  • «Організація та проведення розвивальної роботи з дітьми раннього віку»;
  • «Підсумки роботи методичного об’єднання за 2016-2017 навчальний рік».

У підготовці і проведенні методичних об’єднань брали активну участь члени творчої групи, яка працює над вивченням науково-методичної проблемної теми дошкільного закладу.

У листопаді 2016 року проведено друге засідання методичного об’єднання вихователів ДНЗ, де вчителем-логопедом Кравчук Н.О. та музичним керівником Гроголь А.О. презентовано спільний досвід роботи, а саме інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку з фонетико фонематичної та лексичної компетентності з елементами музичної діяльності «Подорож до осіннього лісу». Вихователь Серко С.І. провела заняття-гру з морального виховання дошкільників «Вчимося дружити». У березні 2017 року проведено третє засідання методичного об’єднання, на якому вихователі Демчевська І.В., Бурбан Н.С. поділилися досвідом роботи з колегами щодо організації та проведення навчально-розвивальної роботи з дітьми раннього дошкільного віку. Усі присутні мали можливість перейняти у колег цікавий практичний досвід та теоретичні надбання.

У ДНЗ створені умови щодо підвищення самоосвіти педагогів. Методичний кабінет закладу забезпечує їх необхідною науковою, методичною літературою та періодикою. Методистом Карпишиною Н.В. надаються кваліфіковані консультації з питань навчання і виховання дітей дошкільного віку. На допомогу вихователям організовуються виставки методичної літератури відповідно до плану роботи. Створено картотеку портфоліо педагогів закладу, яка систематично поповнюється та картотеку інноваційних технологій і методик у дошкільній освіті.

Упродовж поточного навчального року забезпечено виконання різних форм методичної роботи: методичне об’єднання, творча група, педагогічні години, години роздумів та обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, консультації педагогам з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Практикуються форми інтерактивної роботи з педагогами. Так у вересні 2016 року проведено ділову гру «Формування творчого підходу до навчально-виховного процесу у педагогів», метою якої було розкрити творчі здібності педагогів, їхній потенціал у формування креативності та творчої активності дошкільників. У січні та квітні 2017 року проведено засідання «круглого столу» з теми «Компетенції та компетентності дітей дошкільного віку», на якому педагоги удосконалили та розширили знання щодо процесу формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку. У лютому проведено педагогічну студію «Розвиваємо професійні компетентності педагогів» метою якої було активізувати у педагогів потребу вдосконалювати зміст своєї професійної діяльності, спонукати до пошуку креативних шляхів для зростання фахової майстерності.

У жовтні 2016 було проведено семінар-практикум для вихователів «Моніторинг якості дошкільної освіти. Кваліметрична модель», на засіданні якого педагоги ознайомилися з методичними рекомендаціями щодо методики та особливостей проведення індивідуальної діагностики дитини дошкільного віку. Отримали практичні навички роботи з комп’ютерною програмою оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку та щодо застосування кваліметричного підходу до моніторингу якості дошкільної освіти. Участь у семінарі-практикумі дала змогу педагогам оволодіти новими знаннями, розширити кругозір, підвищити рівень професійної компетентності.

У закладі постійно діє «Школа професійної адаптації молодого педагога», де молоді спеціалісти отримували кваліфіковану допомогу з питань організації та проведення навчально-виховного процесу, відвідували майстер-класи досвідчених вихователів, на яких могли почерпнути для себе багато нового та цікавого, перейняти досвід старших педагогів.

Усі педагоги закладу прагнуть реалізувати головні гуманістичні ідеї програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», створивши для дітей такий розвивальний простір, в якому їм цікаво, радісно, комфортно, де вони можуть розвивати власні здібності й відчувати себе потрібними, де в центрі уваги – кожна особистість.

Велика увага у роботі закладу приділяється наступності дошкільної та початкової освіти. Згідно угоди про співпрацю у травні місяці дошкільники ознайомилися з приміщеннями загальноосвітніх навчальних закладів, оглянули класні кімнати, їдальню, спортивну залу, бібліотеку, познайомилися з вчителями, побували на уроках. У березні 2017 року в рамках педагогічного мосту «Дошкілля – початкова школа» та з метою забезпечення наступності в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та учнями перших класів учителі початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів відвідали дошкільний навчальний заклад. Учасники заходу розглянули актуальні питання наступності дошкільної та початкової освіти, створення умов для успішної адаптації першокласників.

Велику увагу колектив дошкільного закладу приділяє формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей. Здійснюється постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, підтримується інтерес дитини до власного здоров’я.

З метою зниження захворюваності дітей велике значення приділяється загартуванню в умовах дошкільного закладу та сім’ї. Проводяться оздоровчі заходи щодо попередження дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності. Дані питання розглядалися під час проведення консультацій для вихователів, загальних батьківських зборах, виробничих нарадах, педагогічній раді дошкільного закладу.

2016 року у закладі впроваджується здоров’язбережувальна технологія - фітбол-гімнастика. На базі закладу у лютому 2017 року проведено відкритий перегляд заняття з фітбол-гімнастики у рамках практичного семінару вихователів-методистів та інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів з теми «Впровадження здоров’язбережувальних технологій у фізкультурно-масовій діяльності дошкільних навчальних закладів».

З метою розвитку у дітей свідомого ставлення до фізичних вправ, прагнення зробити своє тіло гарним, сильним, спритним, витривалим, згідно вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у закладі щоденно проводяться заняття з фізичної культури (у спортивній залі та на свіжому повітрі), щомісяця - спортивні розваги, Дні здоров’я, щоквартально - спортивні свята. Педагогами враховується стан здоров’я дітей під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму упродовж дня, загартовуючих заходів, підбору рухливих ігор, ігор-естафет тощо.

Дошкільний навчальний заклад є опорним у місті з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності. Двічі на рік, у листопаді 2016 та у квітні 2017 року, проводились Тижні безпеки дитини з метою закріплення у дітей уявлень про можливі небезпечні ситуації природного, біологічного, техногенного, медичного характеру та відпрацювання стереотипів поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій. Відповідно до теми кожного дня з дітьми усіх вікових груп проводились заняття, бесіди, спостереження, екскурсії вулицями міста, до пожежної частини; сюжетно-рольові ігри «Швидка допомога», «Водії», «Пожежники» та ін.; дидактичні ігри «Що для чого?», «Горить-не горить?», «На нашій вулиці», рухливі ігри та драматизації казок. В рамках Тижня у квітні проводилося об’єктове тренування щодо правильної поведінки учасників навчально-виховного процесу під час екстремальних ситуацій, а саме - пожежі. Упродовж року в батьківських куточках вікових груп та на коридорах дошкільного закладу подається інформація щодо безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку.

З метою своєчасного виявлення обдарованості, розвитку природних задатків дитини, загальних і спеціальних здібностей, активізації дитячої творчості дошкільному навчальному закладі працюють гуртки розвиваючого навчання:

  • «Пізнайко»- гурток розвиваючого навчання, керівник МіньоваВ.Л.;
  • «Школа шляхетності» - гурток духовно-морального виховання, керівник Марченко В.А.;
  • «Колобок» - гурток драматизації, керівник Климчук А.І.;
  • «Веселочка» - хореографічний гурток, керівник Коваль І.М.;
  • «Дзвіночок» - вокальний гурток, керівник Гроголь А.О.;
  • художня студія – керівник Борисюк М.О., Коваль І.М.;
  • з вересня 2016 року діє гурток з фітбол-гімнастики – керівник Гук В.В., фізінструктор.

У нашому закладі проводяться заняття з іноземної мови, які віднесені до варіативного компоненту Державного стандарту дошкільної освіти. Діти середніх та старших груп закладу отримують знання з англійської мови. Вихователь Демчевська І.В. у своїй роботі з дітьми керується програмою для дітей дошкільного віку «Граючись вчимося. Англійська мова», яка містить методичні рекомендації щодо організації навчання англійської мови з дітьми старшого дошкільного віку. В роботі з дітьми враховує анатомо-фізіологічні та психічні особливості дітей, що є запорукою успішного оволодіння малятами іноземної мови. Її заняття проходять на високому рівні, діти мають достатній рівень умінь та навичок з предмета, демонструють свої знання на святах та розвагах, що проводяться у дошкільному закладі.

З дітьми середнього та старшого віку, які мають вади мовлення, постійно працює вчитель-логопед Кравчук Н.О. Мовленнєві проблеми у дітей сьогодні стали досить поширеним явищем, у половини обстежених дошкільників 5-го та 6-го року життя можна виявити мовленнєві вади. У закладі з числа обстежених 152 дітей, 105 потребує логопедичної допомоги. Робота спеціаліста дає гарні результати, на кінець дошкільного віку якісно покращилося мовлення у 94% дітей, лише 6% дітей старшого дошкільного віку потребують занять з логопедом щодо подальшої корекції мовлення.

Практичним психологом Олішевською О.В. ведеться систематична робота з персоналом та дитячим колективом. Проведено інтерактивне заняття для педагогів міста: «Колектив з яким я працюю», семінар-практикум «Збереження та укріплення психологічного здоров’я педагогів» та семінар з елементами тренінгу та ділової гри «Профілактика суїциду у дітей», заняття з елементами тренінгу для батьків «Чому діти так роблять?», «Типи темпераменту у дітей». Оксаною Валеріївною систематично проводилися лекції, консультації для педагогів закладу та батьків з питань ефективного виховного впливу на дітей різного віку з метою виховання гармонійно розвиненої особистості, індивідуальні бесіди з батьками з метою допомоги у розвитку та навчанні дітей. Практичний психолог упродовж року постійно оформляє інформаційні куточки, де розміщує друковану інформацію з актуальних питань виховання та розвитку дітей.

Для дітей, які не відвідують дошкільні навчальні заклади організовано роботу консультативного центру. Основна мета - допомогти батькам грамотно оцінити розвиток дитини з урахуванням вікових особливостей і норм, надати необхідні рекомендації. У консультативному центрі батьки мають змогу отримати відповіді на свої запитання, розвіяти тривоги і сумніви, впевнитися у правильності своїх виховних дій або, зрозумівши їх хибність, скоригувати виховний процес у сім'ї. До роботи консультативного центру залучено працівників закладу: практичного психолога, вихователя-методиста, старшу медичну сестру, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізкультури, вчителя-логопеда.

Випускники нашого дошкільного закладу мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі, що було виявлено за результатами контрольних занять по різних розділах програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», державних тестів по виявленню індивідуального рівня фізичної підготовленості до навчання в школі, проведення тестувань на рівень готовності навчання в школі з шести років за методикою Стадненко Н.М., Ілляшенко Т.Д., Обухівської А.Г., практичним психологом закладу Олішевською О.В., та перевіркою згідно річного плану роботи «Готовність дітей шостого року життя до навчання в школі». Практичним психологом обстежено 58 дітей, з них 11 мають високий рівень готовності до школи, 10 - середній та 15 – достатній, 22 дитини старшого дошкільного віку не готові до навчання у школі з шести років, тобто мають низький рівень, батьки 26 дітей відмовилися від обстеження. Причини неготовності дітей до школи різноманітні, основний чинник – це біологічний, який характеризується як генетично зумовлене уповільнення дозрівання різних систем організму, в тому числі і нервової системи. Такі діти не виявляючи хоробливих ознак, фізично та психічно відстають від вікової норми, що виявляється під час обстеження їх на шкільну зрілість, це не є чинником недопрацювання педагогів.

Важливою складовою навчально-виховної роботи у закладі освіти є організація роботи з батьками. Вихователі вікових груп упродовж року планували і проводили з батьками своїх вихованців бесіди, консультації, надавали кваліфіковані поради щодо виховання та навчання дітей. Залучали батьків до проведення музичних і спортивних свят, відкритих переглядів занять, до оформлення групових кімнат.

Приємно відмітити, що батьки різних вікових груп разом зі своїми дітьми приймали активну участь у конкурсах, які проводилися напередодні новорічних та великодніх свят.

Колектив дошкільного навчального закладу ясла-садок №2 «Веселка» і надалі буде спрямовувати свою діяльність на забезпечення виконання державних Програм та забезпечення належного рівня організації навчально-виховного процесу.

Велика увага у дошкільному закладі приділяється організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям пропонується 3-х разове харчування, щодня проводиться його аналіз, а в кінці кожного тижня дієтсестрою закладу проводиться корекція харчування з метою його покращення.

Відповідно до Інструкції про харчування дітей у ДНЗ здійснюється контроль щодо збалансованого харчування дітей, необхідного для їх нормального росту та розвитку. У 2016 році в середньому на 86% виконано норми зі споживання картоплі, цукру, масла вершкового, хліба, круп, яєць. Проте, не в повному обсязі виконано норми з інших продуктів харчування, зокрема: сметана, риба, м'ясо, сир кисломолочний, молоко, олія, сухофрукти, чай, що в середньому становить 63%. Невиконання норм харчування зумовлене ростом цін на продукти харчування упродовж року та дефіцитом бюджетних коштів.

На харчування дітей у 2017 році станом на 01.06 2017 року затрачено 277тис.553 грн. бюджетних коштів та коштів спец рахунку (батьківська плата), що на 99 тис.392 грн. більше за даний період минулого року.

У закладі проводиться робота по оздоровленню дітей в літній оздоровчий період. Діти отримують збагачене харчування шляхом збільшення норм харчування на 10% та вітамінами. Літнім відпочинком та оздоровленням планується охопити 50 % усіх дітей закладу.

Як завідувач ДНЗ забезпечую роботу медичного обслуговування та проведення лікувально-профілактичних заходів в дошкільному закладі згідно із “Порядком медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі” затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 826 від 14.06.2002 року. Здійснюється медичне обслуговування старшою медичною сестрою Драчук І.Б., та медичною сестрою Козлинець В.Ю. Медичні працівники закладу упродовж року проводять навчання серед працівників та батьків з питань профілактики дитячих інфекційних захворювань, вірусних гепатитів, туберкульозу та кишкових інфекцій, профілактичних щеплень серед дітей. Проте, певною проблемою залишається виконання профілактичних щеплень. Упродовж 2016-2017 року медичною сестрою старшою Драчук І.Б. систематично проводилась робота щодо профілактики травматизму, приємно відмітити, що за даний період у дошкільному закладі не зареєстровано жодного випадку виробничого травматизму.

У квітні 2017 року Острозьким міжрайонним відділом ДУ «Рівненського обласного лабораторного центру МОЗ України» проведено дослідження питної води, метеорологічних факторів (температура, вологість, швидкість руху повітря) у групових кімнатах, освітлення робочих місць, проб харчових продуктів та Острозькою СЕС здійснено санітарно-мікробіологічні дослідження піску, води, продуктів харчування. За результатами даного дослідження усі вищезазначені показники відповідають вимогам, порушень з боку персоналу не виявлено, що свідчить про якісну роботу усіх працівників закладу, організацію харчування та медичного обслуговування.

Упродовж 2016-2017 навчального року частково була поповнена матеріально-технічна база ДНЗ та проведені ремонтні роботи, на що витрачено 69тис. 375 грн. батьківських коштів, що на 4тис. 283грн. більше ніж у минулому році. Упродовж 2016-2017 навчального року міською владою та депутатським корпусом виділено 64 тис. 143грн. бюджетних коштів на придбання меблів (столи, стільчики), акустичної системи, на ПКД (капітальний ремонт системи водопостачання та водовідведення), проведення перезарядки вогнегасників (10 шт.) та 6тис. 102грн. на придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт.

Адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводиться систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази дошкільного закладу. Батьківським комітетом дошкільного навчального закладу придбано у групи №7 та №2 лави в ігрову зону на суму 2тис.200грн., у групу №9 – письмовий стіл, на що затрачено 950грн., у групу №6 стілець для вихователя та полиця (360 грн.). У групу №10 придбано дитячі стільчики в кількості 30 шт., на що затрачено 3тис.250грн. батьківських коштів. У кабінет вчителя-логопеда закуплено меблі на суму 1 тис.890 грн.

Придбано новорічні прикраси для оздоблення коридорів, музичної зали та вікових груп на суму 353 грн. У групу №2 придбано пилосмок вартістю 2000грн. На медичний блок закуплено медикаменти та обладнання на суму 1004грн. Проводилася заправка принтера та картриджа на суму 415 грн., здійснювався ремонт принтера, на що затрачено 320 грн. Поновлено посуд у вікових групах на суму 1600 грн. та на кухонному блоці на суму 595 грн., у двох групах поновлено вазочки на дитячі столи, на що затрачено 720 грн. здійснено перевірку ваг, на що затрачено 325 грн. У групу №5 придбано дві підставки під кімнатні рослини вартістю 650 грн.

Групові кімнати поповнено новими іграшками та іграшковими меблями на суму 1259 грн. Придбано спортінвентар у фізкультурну залу (фітбол-м’ячі, скакалки, килимки, футбольні ворота та спортивна форма) на суму 5тис.306 грн. За рахунок спонсорської допомоги батьків та батьківського комітету дошкільного закладу придбано канцтовари на суму 2954 грн. Батьківським комітетом поновлено килимки у групі №6 на суму 1385 грн. та поновлено резинові килимки на пральній, на що затрачено140грн.

Для дотримання санітарно-гігієнічних вимог у заклад було придбано та передано для використання миючі дезинфікуючі засоби, пральний порошок для прання білизни на що батьківським комітетом дошкільного закладу були виділені кошти в сумі 4 тис. 682грн.

Для покращення методичної роботи в закладі, розвитку дітей, поповнено методичний кабінет та вікові групи наочними посібниками, дидактичними матеріалами, літературою на що використано 2тис. 219грн., у дві вікові групи закуплено стенди на суму 787 грн., також здійснено підписку періодичних фахових видань на суму 2740 грн. У три вікові групи та у фізкультурну залу придбано програвачі загальною вартістю 1760грн. У групу №9 з метою створення міні-музею лозоплетіння, придбано вироби з лози на суму 690 грн.

Для проведення ремонтних робіт у вікових групах, на харчоблоці, коридорах та інших приміщеннях дошкільного закладу придбано фарби, вапно, шпалери, водоемульсійну фарбу, пензлики, щітки, цемент, цвяхи, електролампочки, на що використано 11тис.750грн. батьківськими комітетами груп. Здійснено частковий ремонт системи водовідведення у групі №9 та №5, замінено 3 унітази, на що виділено 4 тис.грн. батьківських коштів. З метою дотримання правил пожежної безпеки у заклад закуплено два вогнегасники, на 700грн..

З метою приведення території дошкільного закладу до санітарно-гігієнічних вимог утримання території, придбано бензин, масло, котушку з жилкою до косарки на суму 1010 грн. та здійснено ремонт косарки на 395грн. (запчастини), придбано садові ножиці, віники вартістю 660 грн. Придбано запчастини до запальника котлів у паливну (4шт.) на 300 грн. на дитячі прогулянкові майданчики завезено пісок на суму 500грн.

У групах №2, №7, №8, №11 та коридорі першого поверху замінено світильники загальна вартість яких 4530грн. та придбано 32 енергозберігаючі лампочки на суму 1976 грн. Упродовж року у музичній залі поновлено дитячі костюми на суму 600 грн., придбано два мікрофони з подовжувачами та дитячі музичні інструменти, на що затрачено 3400 грн. батьківських коштів.

Проте на сьогоднішній день існують проблеми, що потребують вирішення:

  • облаштування водовідливів на приміщення закладу;
  • потребує поновлення м’який інвентар (дитячі наволочки, простирадла, ковдри, подушки);
  • ремонт системи каналізації дошкільного закладу;
  • утеплення стін внутрішніх двориків;
  • заміна дверей у внутрішні дворики;
  • проведення ремонтів павільйонів на прогулянкових майданчиках;
  • частковий ремонт даху;
  • великою проблемою залишається вимивання ґрунту навколо будівлі дошкільного навчального закладу.

Я, як керівник ДНЗ №2 «Веселка», і надалі буду подавати клопотання у відділ освіти виконкому Острозької міської ради щодо виділення коштів на вирішення проблем дошкільного закладу, свою роботу спрямовувати на забезпечення належних умов життя і виховання дітей, які відвідують заклад, на підтримання належного іміджу та збільшення потенційних можливостей.

Переглядів: 487 | Додав: veselka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: