Неділя, 05.05.2024, 11:49
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Червень » 8 » звіт завідувача дошкільного навчального закладу про діяльність у 2014-2015 навчальному році
15:29
звіт завідувача дошкільного навчального закладу про діяльність у 2014-2015 навчальному році

    Я, Угрин Тетяна Ростиславівна, 1968 р.н., освіта вища педагогічна, загальний стаж роботи 30 років, з 2002 року – очолюю колектив Острозького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка».

      Керівництво роботою дошкільного закладу здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Колективного договору, Статуту та річного плану навчально-виховної роботи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка».

               Я, як завідувач, забезпечую:

 - реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;

 - дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах та громадських організаціях;

- у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

 - приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу при потребі;

 - є розпорядником бюджетних коштів дошкільного закладу, укладаю договори.        

Навчально-виховна робота у закладі спрямована на виконання Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Базового компоненту дошкільної освіти», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Мережа груп дошкільного навчального закладу №2: у закладі функціонує 11 груп, з яких 2 – групи раннього віку, 9 – садових груп, в них виховується 311 дітей. 86 дітей пройшли повний курс дошкільної освіти. З вересня 2015 року буде проводитися набір трьох І молодших груп по 20 дітей  в кожній.

Педагогічними кадрами дитячий садок укомплектовано,  у закладі працює практичний психолог, вчитель-логопед, інструктор з фізкультури, медичне обслуговування здійснює  медична сестра старша, помічники вихователів та інший обслуговуючий персонал – 26 чоловік.

     Навчально-виховний процес у закладі забезпечують 25 педагогів:

              - 17 -  вища педагогічна освіта;          

             -  8  - середня-спеціальна освіта;

             -  10 - вища категорія; 

             - 1 спеціаліст першої категорії;

             - 2  спеціалісти другої категорії; 

             - 10 педагогів – спеціалісти 9 тарифного розряду;

             - 2 педагоги – молоді спеціалісти;

              - 5 педагогів мають звання «вихователь-методист».

   Дошкільний заклад працює за обраним гуманітарно-естетичним напрямком. У 2014-2015 навчальному році педагоги закладу продовжили роботу за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Колектив дошкільного закладу у 2014-2015 навчальному році завершив роботу над реалізацією проблемної  теми «Формування конкурентоздатної особистості у процесі виховання та розвитку дітей шляхом упровадження інноваційних технологій і методик».

        Упродовж 2014-2015 навчального року  проатестовано 6 педагогічних працівників, курси підвищення кваліфікації пройшли 3 педагоги закладу.

        Методична робота здійснюється згідно структури навчально-виховної та методичної роботи, річного плану навчально-виховної роботи ДНЗ. В закладі упродовж року проведено чотири педагогічні ради. На них обговорено ряд основних питань: стан роботи за освітньою лінією «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі». «Елементарні математичні уявлення»; результати освітньо-виховної роботи за освітньою лінією «Дитина у соціумі»; атестація педагогічних працівників ДНЗ; організація та проведення предметно-практичної діяльності у молодших групах. Освітня лінія «Дитина у світі культури»; вивчення питання взаємодії дошкільного закладу і сім’ї; вибір науково-методичної проблемної теми закладу на 2015 -2020 роки; організація роботи закладу на літній оздоровчий період.

          Своїми теоретичними та практичними досягненнями, педагоги мали можливість поділитися з колегами під час засідань методичного об’єднання вихователів закладу, керівником якого є вихователь Марченко В.А. Зокрема проведено засідання: «Пріоритетні напрямки роботи дошкільної ланки на 2014-2015 навчальний рік»; «Інтерактивні технології в розвитку мовлення дітей дошкільного віку»; «Розвивальне середовище як чинник формування гармонійної всебічно розвиненої особистості»; «Підсумки роботи методичного об’єднання за 2014-2015 навчальний рік».       

Дошкільний заклад з березня 2014 року співпрацює з інститутом обдарованої дитини національної академії педагогічних наук України по проведенню експериментальної роботи з вивчення особливостей розвитку естетичної обдарованості дітей старшого дошкільного віку. В рамках якого проведено діагностування дітей на рівень  естетичної обдарованості, апробовано розроблені методики діагностики,  узагальнено результати  1-го етапу експерименту. 

У ДНЗ створені умови щодо підвищення самоосвіти педагогів. Методичний кабінет закладу забезпечує їх необхідною науковою, методичною літературою та періодикою. Методистом Карпишиною Н.В. надаються кваліфіковані консультації з питань навчання і виховання дітей дошкільного віку. На допомогу вихователям організовуються виставки методичної літератури відповідно до плану роботи. Створено картотеку портфоліо педагогів закладу, яка систематично поповнюється та картотеку інноваційних технологій і методик у дошкільній освіті. 

Велику увагу колектив дошкільного закладу приділяє формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей. Здійснюється постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я. З метою зниження захворюваності дітей велике значення приділяється загартуванню в умовах дошкільного закладу та сім’ї. Проводяться оздоровчі заходи щодо попередження дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності. Дані питання розглядалися під час проведення консультацій для вихователів, загальних батьківських зборах, виробничих нарадах, тощо. З метою розвитку у дітей свідомого ставлення до фізичних вправ, прагнення зробити своє тіло гарним, сильним, спритним, витривалим, згідно вимог програми    розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у закладі щоденно проводяться заняття з фізичної культури (у спортивній залі та на свіжому повітрі), щомісяця - спортивні розваги,  Дні здоров’я, щоквартально - спортивні свята. Педагогами враховується стан здоров’я дітей під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму упродовж дня, загартовуючих заходів, підбору рухливих ігор, ігор-естафет тощо.

Дошкільний навчальний заклад є опорним у місті з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності. Двічі на рік проводяться тижні знань з основ безпеки життєдіяльності дитини з метою закріплення у дітей уявлень про можливі небезпечні ситуації природного, біологічного, техногенного, медичного характеру та відпрацювання стереотипів поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій.

 З метою своєчасного виявлення обдарованості, розвитку природних задатків дитини, загальних і спеціальних здібностей, активізації дитячої творчості працюють гуртки: «Пізнайко»- гурток розвиваючого навчання, керівник Міньова В.Л.; «Школа шляхетності» - гурток духовно-морального виховання, керівник Марченко В.А.; «Колобок» - гурток драматизації, керівник Мукосій О.М.; «Веселочка» - хореографічний гурток,  керівник Коваль І.М.; «Дзвіночок» - вокальний гурток, керівник Гроголь А.О.;  художня студія – керівник Корнійчук Т.В.

            У нашому закладі проводяться заняття з іноземної мови, які віднесені до варіативного компоненту Державного стандарту дошкільної освіти.  Діти середніх та старших  груп закладу отримують знання з англійської мови. Вихователь Демчевська І.В. у роботі з дітьми враховує анатомо-фізіологічні та психічні особливості дітей, що є запорукою успішного оволодіння малятами іноземної мови.  Її заняття проходять на високому рівні, діти мають достатній рівень умінь та навичок  з предмета.

З дітьми, які мають вади мовлення постійно працює вчитель-логопед. Робота спеціаліста дає гарні результати, на кінець дошкільного віку якісно покращується мовлення у 85% дітей.

        Упродовж поточного навчального року забезпечено виконання різних форм методичної роботи: методичне об’єднання, творчі групи,  педагогічні години, години роздумів та обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, консультації педагогам з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Практикуються форми інтерактивної роботи з педагогами. Так у вересні 2014 року проведено тренінг для педагогів «Творча уява та фантазія у професійній діяльності вихователя», у грудні 2014 року проведено майстер-клас для педагогів «Режисерська гра як метод розвитку уяви дітей», у квітні 2015 року проведено ділову гру «Метод проектів у роботі з дітьми». Упродовж року проводились семінари, семінари-практикуми для вихователів, участь в яких дає змогу педагогам оволодіти новими знаннями, розширити кругозір, обговорити з колегами актуальні питання щодо виховання та навчання дітей, виявити творчу активність та ініціативність. У січні 2015 року було проведено семінар-практикум «Спортивні ігри та вправи – ефективний засіб виховання дошкільників».

Практичним психологом Олішевською О.В. проведені психологічні заняття з елементами тренінгу для педагогів: «Розвиток уміння запобігати стресу та професійному вигоранню», «Розвиваємо творчі здібності дітей», ділова гра «Формування навичок успішного розв’язання конфліктів», заняття з елементами тренінгу для батьків майбутніх першокласників: «Індивідуальна готовність дитини до навчання в школі з шести років». Оксаною Валеріївною систематично проводиться консультування педагогів закладу та батьків з питань ефективного виховного впливу на дітей різного віку з метою виховання гармонійно розвиненої особистості.

У закладі постійно діє «Школа професійної адаптації молодого педагога», де молоді спеціалісти отримували кваліфіковану допомогу з питань організації та проведення навчально-виховного процесу, відвідували майстер-класи досвідчених вихователів, на яких могли почерпнути для себе багато нового та цікавого, перейняти досвід старших педагогів. 

Для дітей, які не відвідують дошкільні навчальні заклади організовано роботу консультативного центру. Основна мета - допомогти батькам грамотно оцінити розвиток дитини з урахуванням вікових особливостей і норм, надати необхідні рекомендації. У консультативному центрі батьки мають змогу отримати відповіді на свої запитання, розвіяти тривоги і сумніви, впевнитися у правильності своїх виховних дій або, зрозумівши їх хибність, скоригувати виховний процес у сім'ї. До роботи консультативного центру залучено працівників закладу:  практичного психолога, вихователя-методиста, старшу медичну сестру, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізкультури, вчителя-логопеда.     

          Важливою складовою навчально-виховної роботи у  закладі освіти є організація роботи з батьками. Вихователі вікових груп упродовж року планували і проводили з батьками своїх вихованців бесіди, консультації, надавали  кваліфіковані поради щодо виховання та навчання дітей. Залучали батьків до проведення музичних і спортивних свят, відкритих переглядів занять, до оформлення групових кімнат.

Приємно відмітити, що батьки усіх вікових груп разом зі своїми дітьми  приймали активну участь у конкурсах,  які проводилися напередодні новорічних та великодніх свят. Багато сімей вихованців дошкільного закладу виявили бажання взяти участь у проведені уже традиційного у нашому закладі фестивалю родинної творчості «Мелодія двох сердець». Усі учасники фестивалю виявили неабияку сміливість та доклали немало зусиль, фантазії, щоб донести до глядачів свої почуття, переживання, розкрити таланти.

Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу ясла-садок №2 «Веселка» і надалі буде спрямовувати свою діяльність на забезпечення виконання державних Програм та забезпечення належного рівня організації навчально-виховного процесу.   

На харчування дітей у 2015 році станом на 01.06 2015 року виділено 158 тис. 733 грн. бюджетних коштів та коштів спец рахунку ( батьківська плата), що на 12.927 грн. більше ніж у минулому році. Велика увага приділяється організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям пропонується 3-х разове харчування, щодня ведеться аналіз харчування, а в кінці тижня дієтсестрою закладу проводиться корекція харчування з метою його покращення.  Відповідно до Інструкції про харчування дітей у ДНЗ здійснюється контроль щодо збалансованого харчування дітей, необхідного для їх нормального росту та розвитку. Виконання норм харчування у закладі в середньому становить 76-80%, що не є нормою. Невиконання норм зумовлене ростом цін на продукти харчування упродовж року та дефіцитом бюджетних коштів.

Як завідувач ДНЗ забезпечую роботу медичного обслуговування та проведення лікувально-профілактичних заходів в дошкільному закладі  згідно із “Порядком медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі” затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 826 від 14.06.2002 року.  Здійснюється медичне обслуговування старшою медичною сестрою Драчук І.Б., та медичною сестрою Козлинець В.Ю., за закладом закріплений дільничний  дитячий лікар. Медичні працівники закладу упродовж року проводять навчання серед працівників та батьків з питань профілактики дитячих інфекційних захворювань, вірусних гепатитів, туберкульозу та кишкових інфекцій, профілактичних щеплень серед дітей.      Певною проблемою залишається виконання профілактичних щеплень. Трапляються ситуації коли під час прийому дитини до дошкільного навчального закладу батьки надають працівникам неповну інформацію про наявні в дитини захворювання. Утім, така необізнаність вихователів і медичних працівників, як приміром про алергічні реакції дитини, може призвести до непередбачуваних наслідків та укриття або надання неповної недостовірної інформації про стан здоров’я дитини може бути розцінене як невиконання батьками своїх обов'язків.

Упродовж 2014-2015 навчального року частково була поповнена матеріально-технічна база ДНЗ та проведені ремонтні роботи, на що витрачено  68 тис.28 грн. батьківських коштів, що на 13тис. 280 грн. більше ніж у минулому році, 10 000 грн. бюджетних коштів на придбання електром’ясорубки на кухонний блок.

Адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводиться систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази дошкільного закладу. Батьківським комітетом дошкільного навчального закладу придбано у вікові групи радіоприймачі із флешами у кількості 2 штук на суму 671 грн. Придбано новорічні прикраси для оздоблення коридорів та вікових груп на суму 371 грн., у ІІ молодшу групу №3  батьківським комітетом придбано пилосмок, на що виділено 630 грн. та у ІІ молодшу групу №2 придбано електрочайник, на що затрачено 150 грн. батьківських коштів. Поповнено аптечку медичного кабінету та вікових груп на суму 655грн., проводилася  заправка  принтера на суму 580 грн., поновлено посуд у вікових групах на суму 1204 грн.           У вікових групах поновлено рушники на суму 380 грн. та постільну білизну (50 комплектів) на суму 6тис.750грн. Поновлено тюлеві гардини в п’яти  вікових групах  на суму 3тис. 294грн. У двох вікових групах придбано підставки під кімнатні рослини загальною вартістю 1230 грн.

          Групові кімнати поповнено новими іграшками та іграшковими меблями на суму 1480 грн. За рахунок спонсорської допомоги батьків та батьківського комітету дошкільного закладу придбано канцтовари на суму 2605 грн. У середній групі №3 замінено унітаз, на що виділено 820 грн. батьківських коштів та у туалеті 2-го поверху замінено унітаз, умивальник, плитку на загальну суму 2 тис.345грн., та придбано перфоратор на суму 600 грн. Батьківським комітетом закладу поновлено килимки та килимову доріжку в 5 групах, на суму 840 грн. Батьківським комітетом середньої групи №1 придбано у вікову групу чотири шафи з висувними ящиками для іграшок та дві шафи для дидактичних посібників на загальну суму 6800 грн. та придбано м’які куточки у дві вікові групи загальною вартістю 2300 грн. У І молодшу групу №2 придбано дитячі меблі (6 столиків та стіл для роздачі їжі), на що затрачено 1тис.500грн. батьківських коштів.

На виконання санітарно-гігієнічних вимог у заклад було придбано миючі дезинфікуючі  засоби, пральний порошок для прання білизни на що були виділені кошти батьківським комітетом в сумі 2 тис. 985 грн.

Для покращення методичної роботи в закладі, розвитку дітей, поповнено методичний кабінет та вікові групи наочними посібниками, дидактичними матеріалами,  літературою на що використано 2тис. 417 грн., здійснено підписку фахових видань на суму 2620 грн. Для роботи з дітьми у вікових групах закуплено розрізний роздатковий матеріал на суму 775грн. батьківських коштів. У трьох старших групах придбано робочі зошити та букварі на загальну суму 1тис. 742 грн.

Для проведення ремонтних робіт у вікових групах, на харчоблоці, коридорах та інших приміщеннях дошкільного закладу придбано фарби, вапно, шпалери, водоемульсійну фарбу, пензлики, щітки, цемент, цвяхи, електролампочки, на що використано 9563 грн. батьківськими комітетами груп. На придбання фарби також виділено 1,026 грн. бюджетних коштів. Також упродовж навчального року здійснено частковий ремонт системи водовідведення, на що затрачено 1770 грн. батьківських коштів, ремонт плити на харчоблоці, на суму 120 грн. З метою дотримання пожежної безпеки, у заклад придбано вогнегасник, на що затрачено 300 грн. та куточок ЦЗ на суму 100 грн. Проведено тарування ваги на кухонному блоці, на що батьківським комітетом виділено 231 грн. Поновлено стільчики у музичній залі на 2100 грн. в кількості 30 штук.

Розпочато роботу щодо  облаштування майданчиків для прогулянок дітей. Зокрема батьківським комітетом дошкільного закладу придбано 4 балансири, 6 пісочниць, на що затрачено 8100 грн.. На майданчиках вкопані колеса, які використовуються для організації рухливих ігор, фізкультурних занять на повітрі та як естетичне оформлення прогулянкових майданчиків.

            Проте існує ряд проблем, що потребують вирішення:

  • облаштування водовідливів на приміщення закладу;
  • придбання меблів (стільчиків, столів);
  •  залишається проблемою завершення заміни вікон та балконних дверей   

           у частині закладу ;

  • ремонт системи каналізації дошкільного закладу;
  • потребує заміни електрообладнання на кухонному блоці: плити, жарова   

          шафа, на енергозберігаюче.

тепломережа  

            Я, як керівник ДНЗ №2 «Веселка», і надалі буду робити все що залежить від мене для забезпечення належних умов життя і виховання дітей, які відвідують заклад, для підтримання належного іміджу  та збільшення потенційних можливостей.

 

Переглядів: 456 | Додав: veselka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: