П`ятниця, 26.04.2024, 13:26
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2020 » Червень » 3 » Звіт кервника дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 "Веселка"
16:54
Звіт кервника дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 "Веселка"

Я, Угрин Тетяна Ростиславівна, 1968 р.н., освіта вища педагогічна, загальний стаж роботи 34 роки, з 2002 року очолюю колектив Острозького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка».

Керівництво роботою дошкільного закладу здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», «Положення про дошкільний навчальний заклад», Колективного договору, Статуту та річного плану роботи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка».

             Я, як директор, забезпечую:

 - реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківської громадськості;

 - дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах та громадських організаціях;

- у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

 - приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу при потребі;

 - є розпорядником бюджетних коштів дошкільного закладу, укладаю договори.        

Освітня робота у закладі спрямована на виконання Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Базового компоненту дошкільної освіти», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Мережа груп дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка»: у закладі функціонує 11 вікових груп, з яких 2 – групи раннього віку, 9 – садових груп, в них виховується 284 дітей. 83 дитини пройшли повний курс дошкільної освіти та 9 дітей, які були охоплені консультаційним центром. З вересня 2020 року буде проводитися набір трьох  груп дітей третього року життя по 15 дітей  в кожній.

Педагогічними кадрами заклад дошкільної освіти укомплектовано, у закладі працює практичний психолог, вчитель-логопед, інструктор з фізкультури, вихователі та помічники вихователів, медичне обслуговування здійснює  медична сестра старша. 

Освітній процес у закладі забезпечують 25 педагогів:

              - 16 -  вища педагогічна освіта;          

             -  9  - базова вища освіта;

            -  11 – «спеціалісти вищої категорія»; 

            - 1 – «спеціаліст першої категорії»;

            - 2 -  «спеціалісти другої категорії»; 

            -11 педагогів – «спеціалісти»;

            - 4 педагоги мають звання «вихователь-методист»,

            -  1 педагог має звання «старший вчитель»;

            - 1 педагог має звання «практичний психолог-методист».

            Обслуговуючий персонал налічує 27 чоловік.

            Упродовж року дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №2 «Веселка» працював за обраним гуманітарно-естетичним напрямком. У 2019-2020 навчальному році педагоги закладу працювали за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Колектив дошкільного закладу у 2019-2020 навчальному році завершив роботу над реалізацією науково-методичної проблемної теми «Розвиток компетентісно орієнтованої освіти шляхом формування інноваційного освітнього середовища у дошкільному навчальному закладі, професійних та життєвих компетентностей учасників навчально-виховного процесу». У закладі діяла творча група вихователів з вивчення науково-методичної проблемної теми. Робота над науково-методичною проблемною темою завершилася аналітичним етапом, під час якого було проведено комплексний аналіз результатів впровадження науково-методичної проблемної теми, моніторинг рівня сформованості життєвих компетентностей дошкільників, анкетування педагогів з метою визначення рівня реалізації проблеми, обмін досвідом роботи між педагогами через методичне об’єднання, семінари-практикуми.

            Упродовж 2019-2020 навчального року  проатестовано 5 педагогічних працівників:

  • 2 педагогам встановлено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст»;
  • 3 педагогам встановлено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».

            Курси підвищення кваліфікації пройшли 6 педагогів закладу.

Методична робота здійснювалася згідно структури освітньо-виховної та методичної роботи, плану роботи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка» на 2019-2020 навчальний рік та оздоровчий період, наказу по закладу від 30.08.2019 №79-н/в «Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними працівниками у 2019-2020 начальному році», на діагностичній основі, з врахуванням індивідуальних, психологічних особливостей педагогів, їх творчого потенціалу.

В закладі упродовж року проведено три педагогічні ради (у зв’язку з введенням карантинних заходів). На них обговорено ряд основних питань:

  • про підсумки роботи закладу у літній оздоровчий період;
  • про стан організації освітньої діяльності за освітньою лінією «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»;
  • про проходження курсової підготовки педагогічних працівників у 2020 році;
  • про стан організації освітньої діяльності за освітньою лінією «Особистість дитини» у групах раннього віку;
  • про стан організації предметно-практичної діяльності у ІІ молодших групах;
  • про стан дотримання програмових вимог з розділу «Предметний світ» освітньої лінії «Дитина у світі культури»;
  • про атестацію педагогічних працівників закладу дошкільної освіти;
  • про завершення роботи з реалізації науково-методичної проблемної теми «Розвиток компетентісно орієнтованої освіти шляхом формування інноваційного освітнього середовища у дошкільному навчальному закладі, професійних та життєвих компетентностей учасників навчально-виховного процесу»;
  • про організацію роботи закладу на літній оздоровчий період.

            Своїми теоретичними знаннями та практичними досягненнями, педагоги мали можливість поділитися з колегами під час засідань методичного об’єднання вихователів закладу, керівником якого є вихователь Марченко В.А.

Зокрема проведено засідання:

  • «Пріоритетні напрямки роботи дошкільної ланки освіти на 2019-2020 навчальний рік».
  • «Нетрадиційні форми організації освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку».
  • «Cучасне заняття в системі дошкільної освіти».
  • «Валеологічне виховання у закладі дошкільної освіти».

      У лютому 2020 року проведено друге засідання методичного об’єднання вихователів ДНЗ, де педагоги Мукосій О.М. та Кравчук Н.О. презентували свою практичну діяльність з теми «Нетрадиційні форми організації освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку». Вихователь Мукосій О.М. провела заняття-змагання знавців екології «Ми будемо берегти природу». Вчителем-логопедом Кравчук Н.О. та музичним керівником Гроголь А.О. презентовано спільний досвід роботи, а саме заняття з фонетико-фонематичної та лексичної компетентності з елементами музичної діяльності «Як діти звірят шукали». На  третьому засіданні методичного об’єднання вихователь Корнійчук Т.В. та інструктор з фізкультури Гук В.В. поділилися досвідом роботи з колегами щодо організації та проведення сучасних занять. Тетяна Вікторівна продемонструвала заняття з логіко-математичного розвитку для ІІ молодшої групи «У цирку», Вероніка Василівна провела заняття з фізкультури на фітболах у старшій групі. Усі присутні мали можливість перейняти у колег цікавий практичний досвід та теоретичні надбання.  У березні 2020 року проведено четверте засідання, на якому вихователь Мосніцька А.М. поділилася досвідом роботи щодо валеологічного виховання дошкільників.

У підготовці і проведенні методичних об’єднань  брали активну участь члени творчої групи, яка працює над вивченням науково-методичної проблемної теми дошкільного закладу.

         У закладі дошкільної освіти створені умови для підвищення професійної компетентності педагогів, організації їх самоосвіти. Методичний кабінет закладу забезпечує їх необхідною науковою, методичною літературою та періодикою. Методистом Карпишиною Н.В. надавалися кваліфіковані консультації з питань організації освітньо-виховної роботи з дітьми дошкільного віку. На допомогу вихователям організовувалися виставки методичної літератури відповідно до плану роботи. Упродовж поточного навчального року забезпечено виконання різних форм методичної роботи: методичне об’єднання, творча група,  педагогічні години, години роздумів та обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, консультації педагогам з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку.  Практикувалися форми інтерактивної роботи з педагогами. У грудні 2019 року проведено майстер-клас «Навчаємо розмови», метою  якого  було формувати сприятливий психологічний клімат, розвивати комунікативні навички, вміння працювати у команді, згуртувати педагогічний колектив. У лютому 2020 року з педагогами закладу проведено тренінг «Світ в об’єктиві: прийоми фототерапії в роботі з дітьми дошкільного віку». Участь у тренінгу дала змогу педагогам ознайомитися з новим видом арттерапії – фототерапією, оволодіти новими знаннями, активізувати професійні вміння та творчий потенціал. Вихователі отримали рекомендації щодо використання фотографії як розвивального засобу, впровадження прийомів фототерапії в роботу з дітьми.

У жовтні 2019 року було проведено семінар-практикум «Предметно-ігрове середовище дитячого садка», на засіданні якого педагоги поглибили знання щодо шляхів формування та збагачення світогляду вихованців в інтегрованому просторі дитячого садка, ознайомились з рекомендаціями щодо створення ефективного предметно-ігрового середовища, переліком осередків у вікових групах  та їх оснащення (відповідно до вікових особливостей дітей, сезонних змін, нових ідей). У лютому 2020 року педагоги закладу брали участь у тижні педагогічної майстерності «Територія творчості», метою якого було сприяння розвитку творчості педагогів, обміну інформацією щодо сучасних технологій навчання, пропаганди кращих здобутків, перспективних ідей щодо підвищення якості дошкільної освіти. В рамках даного тижня вихователі нашого закладу провели відкриті заняття.   

Упродовж навчального року у  закладі діяла «Школа професійної адаптації молодого педагога», де молоді спеціалісти отримували кваліфіковану допомогу з питань організації та проведення освітньо-виховного процесу з усіх розділів програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у різних вікових категоріях, відвідували майстер-класи досвідчених вихователів, на яких могли почерпнути для себе багато нового та цікавого, перейняти досвід старших педагогів. 

Усі педагоги закладу працювали над реалізацією головних гуманістичних ідей програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», створивши для дітей такий розвивальний простір, в якому їм цікаво, радісно, комфортно, де вони можуть розвивати власні здібності й відчувати себе потрібними, де в центрі уваги – кожна особистість.

 Велика увага у роботі закладу приділялася наступності дошкільної  та початкової освіти. З метою забезпечення наступності в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та учнями перших класів проведено «Педагогічний міст» між педагогами закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти.

 Упродовж навчального року велику увагу колектив дошкільного закладу приділяв формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей. Здійснювався постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, проводилася робота щодо розвитку інтересу дітей до власного здоров’я.

З метою зниження захворюваності у дітей велике значення приділялося загартуванню в умовах дошкільного закладу та сім’ї. Проводилися оздоровчі заходи щодо попередження дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності. Дані питання розглядалися під час проведення консультацій для вихователів, на загальних батьківських зборах, виробничих нарадах, педагогічній раді  закладу дошкільної освіти.

З метою розвитку у дітей свідомого ставлення до фізичних вправ, прагнення зробити своє тіло гарним, сильним, спритним, витривалим, згідно вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у закладі щоденно проводилися заняття з фізичної культури (у спортивній залі та на свіжому повітрі), щомісяця - спортивні розваги,  Дні здоров’я, щоквартально - спортивні свята. Педагогами враховувався стан здоров’я дітей під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму упродовж дня, загартовуючих заходів, підбору рухливих ігор, ігор-естафет тощо. Упродовж навчального року інструктором з фізкультури Гук В.В. проводилися заняття гуртка з фітбол-гімнастики, який діє у закладі з 2016 року.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №2 «Веселка» є опорним у місті з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності. У листопаді 2019 року проводився Тиждень безпеки дитини з метою закріплення у дітей уявлень про можливі небезпечні ситуації на дорозі та відпрацювання стереотипів поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій. Відповідно до теми кожного дня з дітьми усіх вікових груп проводились заняття, бесіди, спостереження, екскурсії вулицями міста; сюжетно-рольові ігри  «Швидка допомога», «Водії», та ін.; дидактичні ігри «Що для чого?», «На нашій вулиці», рухливі ігри та драматизації казок. Упродовж року в батьківських куточках вікових груп та на коридорах закладу дошкільної освіти висвітлювалася інформація щодо безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку.

З метою своєчасного виявлення обдарованості, розвитку природних задатків дитини, загальних і спеціальних здібностей, активізації дитячої творчості у закладі дошкільної освіти у 2019-2020 навчальному році працювали гуртки розвиваючого навчання:

  • «Школа шляхетності» - гурток духовно-морального виховання,  

                                         керівник Марченко В.А.;

  • «Колобок» - гурток драматизації, керівник Климчук А.І.;
  • «Веселочка» - хореографічний гурток,  керівник Коваль І.М.;
  • «Дзвіночок» - вокальний гурток, керівник Гроголь А.О.;
  •  художня студія – керівник Бережнюк Ю.О., Коваль І.М.;
  • гурток з фітбол-гімнастики – керівник Гук В.В., фізінструктор.

            У нашому закладі упродовж навчального року проводилися заняття з іноземної мови, які віднесені до варіативного компоненту Державного стандарту дошкільної освіти.  Діти середніх та старших  груп закладу отримували знання з англійської мови. Вихователь Демчевська І.В. у своїй роботі з дітьми керувалася програмою для дітей дошкільного віку Гулько С.В. «Граючись вчимося. Англійська мова», яка містить методичні рекомендації щодо організації навчання англійської мови з дітьми старшого дошкільного віку. В роботі з дітьми педагог враховувала анатомо-фізіологічні та психічні особливості дітей, що є запорукою успішного оволодіння малятами іноземної мови. Її заняття проходили на високому рівні, діти отримали достатній рівень умінь та навичок з предмета, свої знання дошкільники демонстрували на святах та розвагах, що проводилися у закладі дошкільної освіти упродовж року.

З дітьми середнього та старшого віку, які мають вади мовлення, постійно працювала  вчитель-логопед Кравчук Н.О. Мовленнєві проблеми у дітей сьогодні стали досить поширеним явищем, у 64% обстежених дошкільників 5-го та 6-го року життя виявлено мовленнєві вади. У закладі з числа обстежених 167 дітей, 108 потребувало логопедичної допомоги, що на 1 більше у порівнянні з минулим роком. Робота спеціаліста упродовж навчального року сприяла гарним результатам, на кінець дошкільного віку якісно покращилося мовлення у 89% дітей, лише 11% дітей старшого дошкільного віку потребують занять з логопедом щодо подальшої корекції мовлення.

            Практичним психологом Олішевською О.В. велася систематична робота з персоналом та дитячим колективом.  Проведено заняття з елементом тренінгу з теми «Розвиток комунікативної компетентності та навичок командної взаємодії в педагогічному колективі, спрямована на згуртування педагогічного колективу» для педагогів закладу та заняття з елементом тренінгу на розвиток психологічної компетентності батьків та педагогів з теми «Таємниці світу дитинства». Оксаною Валеріївною систематично проводилися лекції, консультації для педагогів закладу та батьків з питань ефективного виховного впливу на дітей різного віку з метою виховання гармонійно розвиненої особистості, індивідуальні бесіди з батьками з метою допомоги у розвитку та навчанні дітей. Практичний психолог упродовж року постійно оформляла інформаційні куточки, де розміщувала друковану інформацію з актуальних питань виховання та розвитку дітей.

   Для дітей, які не відвідують дошкільний навчальний заклад було організовано роботу консультативного центру. Основна мета - допомогти батькам грамотно оцінити розвиток дитини з урахуванням вікових особливостей і норм, надати необхідні рекомендації. У консультативному центрі батьки мали змогу отримати відповіді на свої запитання, розвіяти тривоги і сумніви, впевнитися у правильності своїх виховних дій або, зрозумівши їх хибність, скоригувати виховний процес у сім'ї. До роботи консультативного центру було залучено працівників закладу:  практичного психолога, вихователя-методиста, старшу медичну сестру, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізкультури, вчителя-логопеда.     

          Важливою складовою освітньої роботи у закладі дошкільної освіти була організація роботи з батьками. Вихователі вікових груп упродовж року планували і проводили з батьками своїх вихованців бесіди, консультації, надавали  кваліфіковані поради щодо виховання та навчання дітей. Залучали батьків до проведення музичних і спортивних свят, відкритих переглядів занять, до оформлення групових кімнат. Приємно відмітити, що батьки різних вікових груп разом зі своїми дітьми  приймали активну участь у конкурсах, які проводилися напередодні новорічних та великодніх свят.

Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка» і надалі буде спрямовувати свою діяльність на забезпечення виконання державних Програм та забезпечення належного рівня організації освітнього процесу.   

Велика увага у закладі дошкільної освіти приділялася організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям було забезпечено 3-х разове харчування, щодня проводився його аналіз, а в кінці кожного тижня дієтсестрою закладу проводилася корекція харчування з метою його покращення.           

                        Відповідно до Інструкції про харчування дітей у ДНЗ здійснювався контроль щодо збалансованого харчування дітей, необхідного для їх нормального росту та розвитку. У 2019 році  виконано норми зі споживання картоплі, цукру, масла вершкового, хліба, чаю, круп. Проте не в повному обсязі виконано норми з інших продуктів харчування, зокрема: яйця, сметана, риба, м'ясо, сир кисломолочний, молоко, олія, сухофрукти, борошно що в середньому становить 61%. Невиконання норм харчування зумовлене ростом цін на продукти харчування упродовж року та дефіцитом бюджетних коштів.

На харчування дітей у 2019-2020 навчальному році станом на 01.03.2020 року використано 490593 грн. бюджетних коштів та коштів спец рахунку (батьківська плата).

У закладі проводилася робота по оздоровленню дітей в літній оздоровчий період 2019 року. Діти отримували збагачене харчування шляхом збільшення норм харчування на 10% та вітамінами.

Як керівник закладу дошкільної освіти упродовж року забезпечувала роботу медичного обслуговування та проведення лікувально-профілактичних заходів в дошкільному закладі  згідно із “Порядком медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі” затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №826 від 14.06.2002 року.  Здійснювалося медичне обслуговування старшою медичною сестрою Драчук І.Б., та медичною сестрою Козлинець В.Ю. Медичні працівники закладу упродовж року проводили навчання серед працівників та батьків з питань профілактики дитячих інфекційних захворювань, вірусних гепатитів, туберкульозу та кишкових інфекцій, особливої уваги у поточному навчальному році медичними працівниками було надано консультуванню батьків щодо профілактичних щеплень серед дітей. Проте певною  проблемою залишається виконання профілактичних щеплень. У 2020 році важливого значення медичними працівниками надавалося інформуванню працівників закладу та батьківської громадськості щодо питання профілактики та поширення, інфікування коронавірусною інфекцією. Упродовж 2019-2020 року медичною сестрою старшою Драчук І.Б. систематично проводилась робота щодо профілактики травматизму, приємно відмітити, що за даний період у дошкільному закладі не зареєстровано жодного випадку виробничого травматизму.

У жовтні 2019 та лютому 2020 року Острозьким міжрайонним відділом ДУ «Рівненського обласного лабораторного центру МОЗ України» проведено дослідження питної води, метеорологічних факторів (температура, вологість, швидкість руху повітря) у групових кімнатах, освітлення робочих місць, проб харчових продуктів та Острозькою СЕС здійснено санітарно-мікробіологічні дослідження піску, води, продуктів харчування. За результатами даного дослідження усі вищезазначені показники відповідають вимогам, порушень з боку персоналу не виявлено, що свідчить про якісну роботу усіх працівників закладу, організацію харчування та медичного обслуговування.

Упродовж 2019-2020 навчального року частково була поповнена матеріально-технічна база ДНЗ та проведені ремонтні роботи, на що використано 128441 грн. батьківських коштів, що на 17тис.грн. більше як у минулому році. Упродовж 2019-2020  навчального року міською владою та депутатським корпусом виділено на придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт  10800 грн. бюджетних коштів. За бюджетні кошти встановлено регулятор тепла на тепловий вузол системи опалення         закладу.

Адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводилася систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази дошкільного закладу. Упродовж 2019-2020 навчального року поновлено меблі у групових кімнатах та кабінетах закладу. Батьківським комітетом закладу дошкільної освіти придбано у групу №1 дитячу стінку в ігрову зону та шафи для дидактичних посібників на суму 10700 грн., також у дану групу батьківським комітетом передано письмовий стіл вартістю 1600 грн. У групи №1 та №2 – столи-тумби для роздачі їжі на суму 2000 грн. та дитячі стільчики (44 шт.), на що затрачено 9234 грн. батьківських коштів.  У групи №5 та №6 придбано полиці, на які використано 1040 грн., у групу №11 батьківським комітетом передано у користування шафу для одягу, тумбу, 5 лавочок та полиці у роздягальню, на загальну суму 5700 грн. У групу №2 придбано 2 лави у роздягальню, на що затрачено 500 грн. батьківських коштів та м’який куточок в ігрову зону вартістю 1300 грн.

Придбано новорічні прикраси у вікові групи та музичну залу, на що використано 1686 грн. На медичний блок закуплено медикаменти та обладнання на суму 825 грн. Поновлено посуд у вікових групах та на кухонному блоці (кухлі, чашки, чайники) на суму 1512 грн.  

Групові кімнати поповнено новими іграшками та іграшковими меблями на суму 3842 грн. За рахунок спонсорської допомоги батьків та батьківського комітету закладу придбано канцтовари на суму 3639 грн. Упродовж року здійснювалася заправка картриджа та принтера, ремонт принтера, на що використано 600 грн. батьківських коштів.

            Батьківським комітетом групи №2 поновлено підставки для вазонів (3 шт.) на суму 1110 грн. У групі №4 поновлено серветки на дитячі столи, на що батьківським комітетом виділено 590 грн., у групу №8 придбано серветниці та серветки на дитячі столи на загальну суму 226 грн.

Для дотримання санітарно-гігієнічних вимог у заклад було придбано та передано для використання миючі дезінфікуючі  засоби, пральний порошок для прання білизни, швабри, щітки, віники на що  батьківським комітетом дошкільного закладу були виділені кошти в сумі 5908 грн.

Для покращення методичної роботи в закладі, розвитку дітей, поповнено методичний кабінет та вікові групи наочними посібниками, дидактичними матеріалами, на загальну суму 5115 грн.,  художньою та методичною літературою на що використано 1833 грн. Також здійснено підписку періодичних фахових видань на суму 2607 грн.

Для проведення ремонтних робіт у літній період 2019 року та за 5 місяців 2020 року у вікових групах, на харчоблоці, коридорах та інших приміщеннях дошкільного закладу придбано фарби, вапно, шпалери, водоемульсійну фарбу, пензлики, щітки, цемент, цвяхи, саморізи, полотно до пилки, на що використано 15795 грн. батьківськими комітетами груп. Покладено плитку керамічну на підлозі коридору І поверху на суму 16987 грн.  Придбано матеріали та фарбу для ремонту прогулянкових майданчиків на що затрачено 2500грн. батьківських коштів. Замінено двері (3 шт.) у музичній залі закладу, плінтус на підлозі (7 шт.) та придбано лак для паркету, на що затрачено 17500 грн.

З метою приведення території закладу до санітарно-гігієнічних вимог утримання території, придбано бензин, масло та запчастини до косарки на суму 660 грн., придбано товари для господарчих потреб (горщики для квітів, грунт, посадковий матеріал, добриво для квітів, чохли на лави в ігрову зону) на суму 1355 грн.

Батьківським комітетом дошкільного закладу передано у користування світильники у групу №9 на суму 575 грн., енергозберігаючі лампочки у вікові групи загальною вартістю 956 грн. та електротовари на суму 782 грн., у групу №10 – флешку вартістю 200 грн.

На кухонний блок придбано 2 термометри у холодильники та здійснено ремонт морозильної камери, на що використано 1050 грн. батьківських коштів. Батьківським комітетом дошкільного закладу придбано 7 тентів для накриття пісочниць на суму 464грн. У  групах №7, №8 та №5 поновлено тюлеві гардини на загальну суму 6277грн.

Упродовж року у музичній залі поновлено атрибути до свят на суму 470 грн.  Придбано матеріали для декору музичної зали та створення фото-зон на коридорах закладу на суму 1303 грн.

            Проте на сьогоднішній день  існують  проблеми, що потребують вирішення:

  • облаштування водовідливів на приміщення закладу;
  • потребує поновлення м’який інвентар (дитячі наволочки, простирадла, ковдри, 

            подушки);

  • утеплення стін внутрішніх двориків (виготовлено ПКД);
  • заміна дверей у внутрішні дворики (2 шт.) та тамбурних (5 шт.);
  • проведення ремонтів павільйонів на прогулянкових майданчиках;
  • частковий ремонт даху;
  • потребує ремонту внутрішньо  будинкова система електропостачання;
  •  ремонт пожежних виходів (виготовлено ПКД на капремонт);
  • великою проблемою залишається вимивання ґрунту навколо будівлі дошкільного

            навчального закладу.

            Я, як керівник ДНЗ №2 «Веселка», і надалі буду подавати клопотання у відділ освіти виконкому Острозької міської ради щодо виділення коштів на вирішення проблем дошкільного закладу, свою роботу спрямовувати на  забезпечення належних умов життя і виховання дітей, які відвідують заклад, на підтримання належного іміджу  та збільшення потенційних можливостей.

 

Переглядів: 602 | Додав: veselka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: