Четвер, 25.04.2024, 08:13
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2019 » Червень » 5 » Звіт кервника дошкільного навчального закладу
15:51
Звіт кервника дошкільного навчального закладу

5 червня у дошкільному навчальному закладі відбувся звіт директора про свою діяльність упродовж 2018-2019 навчального року перед педагогічним колективом та громадськістю.

Я, Угрин Тетяна Ростиславівна, 1968 р.н., освіта вища педагогічна, загальний стаж роботи 33 роки, з 2002 року очолюю колектив Острозького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка».

Керівництво роботою дошкільного закладу здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», «Положення про дошкільний навчальний заклад», Колективного договору, Статуту та річного плану роботи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка».

Я,         Як директор, забезпечую:

- реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;

- дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах та громадських організаціях;

- у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

- приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу при потребі;

- є розпорядником бюджетних коштів дошкільного закладу, укладаю  договори.

Освітня робота у закладі спрямована на виконання Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Базового компоненту дошкільної освіти», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Мережа груп дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка»: у закладі функціонує 11 вікових груп, з яких 2 – групи раннього віку, 9 – садових груп, в них виховується 300 дітей. 75 дітей пройшли повний курс дошкільної освіти та 21 дитина, яка була охоплена консультаційним центром. З вересня 2019 року буде проводитися набір трьох груп дітей третього року життя по 20 дітей в кожній.

Педагогічними кадрами дитячий садок укомплектовано, у закладі працює практичний психолог, вчитель-логопед, інструктор з фізкультури, вихователі та помічники вихователів, медичне обслуговування здійснює медична сестра старша.

Освітній процес у закладі забезпечують 26 педагогів:

- 17 - вища педагогічна освіта;

- 9 - базова вища освіта;

- 11 – «спеціалісти вищої категорія»;

- 1 – «спеціаліст першої категорії»;

- 3 - «спеціалісти другої категорії»;

- 9 педагогів – «спеціалісти»;

- 2 педагоги – молоді спеціалісти;

- 5 педагогів мають звання «вихователь-методист»,

- 1 педагог має звання «старший вчитель»;

- 1 педагог має звання «практичний психолог-методист».

Обслуговуючий персонал налічує 26 чоловік.

Упродовж року дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №2 «Веселка» працював за обраним гуманітарно-естетичним напрямком. У 2018-2019 навчальному році педагоги закладу працювали за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Колектив дошкільного закладу у 2018-2019 навчальному році продовжив роботу над реалізацією науково-методичної проблемної теми «Розвиток компетентісно орієнтованої освіти шляхом формування інноваційного освітнього середовища у дошкільному навчальному закладі, професійних та життєвих компетентностей учасників навчально-виховного процесу» (четвертий етап). У закладі діяла творча група вихователів з вивчення науково-методичної проблемної теми. На четвертому етапі (впровадження) членами творчої групи впроваджувались ефективні та оптимальні форми, методи та засоби роботи з дітьми, що сприяють формуванню в дітей дошкільного віку життєвих компетентностей.

Упродовж 2018-2019 навчального року проатестовано 6 педагогічних працівників:

  • 3 педагогам встановлено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст»;
  • 1 педагогу присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії»;
  • 1 педагогу присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії»;
  • 1 педагогу встановлено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;
  • 1 педагогу встановлено відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «виховательметодист».

Курси підвищення кваліфікації пройшли 5 педагогів закладу.

Методична робота здійснювалася згідно структури освітньо-виховної та методичної роботи, плану роботи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка» на 2018-2019 навчальний рік та оздоровчий період, наказу по закладу від 31.08.2018 №76-н/в «Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними працівниками у 2018-2019 начальному році», на діагностичній основі, з врахуванням індивідуальних, психологічних особливостей педагогів, їх творчого потенціалу.

В закладі упродовж року проведено чотири педагогічні ради. На них обговорено ряд основних питань:

  • про підсумки роботи закладу у літній оздоровчий період;
  • про стан організації освітньої роботи з фізичного розвитку за освітньою лінією «Особистість дитини»;
  • про проходження курсової підготовки педагогічних працівників у 2019 році;
  • про стан організації життєдіяльності у групах раннього віку;
  • про стан організації освітньої діяльності з конструювання за освітньою лінією «Дитина у світі культури»;
  • про стан дотримання програмових вимог за освітньою лінією «Гра дитини»;
  • про атестацію педагогічних працівників ДНЗ;
  • про результати освітньої роботи з музичної діяльності освітньої лінії «Дитина у світі культури»;
  • про готовність дітей шостого року життя до навчання в школі;
  • про організацію роботи закладу на літній оздоровчий період.

Своїми теоретичними знаннями та практичними досягненнями, педагоги мали можливість поділитися з колегами під час засідань методичного об’єднання вихователів закладу, керівником якого є вихователь Марченко В.А. Зокрема проведено засідання:

  • «Пріоритетні напрямки роботи дошкільної ланки освіти на 2018-2019 навчальний рік».
  • «Синергетичний підхід до організації пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку».
  • «Креативні підходи до створення розвивального середовища для дітей раннього віку».
  • «Підсумки роботи методичного об’єднання за 2018-2019 навчальний рік».

У лютому 2019 року проведено друге засідання методичного об’єднання вихователів ДНЗ, де педагоги Марченко В.А., Скомаровська М.О. презентували свою практичну діяльність. Вихователь Марченко В.А. провела інтегроване заняття з мовленнєвого розвитку «У королівстві феї Емілії». Вихователь Скомаровська М.О. показала інтегроване заняття з ознайомлення з довкіллям, образотворчої діяльності з дітьми середньої групи «Символ року». У березні 2019 року проведено третє засідання методичного об’єднання, на якому вихователі Пенчук С.П. та Шевчук Л.В. поділилися досвідом роботи з колегами щодо організації та проведення освітньо-виховної роботи з дітьми раннього віку. Світлана Павлівна продемонструвала інтегроване заняття «Подорож на квіткову галявину», Людмила Володимирівна провела інтегроване заняття «На гостини до малят», на яких вихователі продемонстрували сучасні форми роботи з дітьми раннього віку, особливості організації освітнього процесу у ясельних групах. Усі присутні мали можливість перейняти у колег цікавий практичний досвід та теоретичні надбання.

У підготовці і проведенні методичних об’єднань брали активну участь члени творчої групи, яка працює над вивченням науково-методичної проблемної теми дошкільного закладу.

У дошкільному навчальному закладі створені умови для підвищення професійної компетентності педагогів, організації їх самоосвіти. Методичний кабінет закладу забезпечує їх необхідною науковою, методичною літературою та періодикою. Методистом Карпишиною Н.В. надаються кваліфіковані консультації з питань організації освітньо-виховної роботи з дітьми дошкільного віку. На допомогу вихователям організовуються виставки методичної літератури відповідно до плану роботи. Створено картотеку портфоліо педагогів закладу, яка систематично поповнюється та картотеку інноваційних технологій і методик у дошкільній освіті.

Упродовж поточного навчального року забезпечено виконання різних форм методичної роботи: методичне об’єднання, творча група, педагогічні години, години роздумів та обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, консультації педагогам з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Практикуються форми інтерактивної роботи з педагогами. У вересні 2018 року проведено педагогічний ринг «Соціально-психологічний мікроклімат у колективі: шляхи оптимізації», метою якого було формувати сприятливий психологічний клімат, розвивати комунікативні навички, вміння працювати у команді, згуртувати педагогічний колектив. У лютому 2019 року з педагогами закладу проведено методичний турнір «Мовлення вихователя – один з чинників мовленнєвого розвитку дітей». Участь у методичному турнірі дала змогу педагогам оволодіти новими знаннями, активізувати професійні вміння та творчий потенціал. Вихователі отримали рекомендації щодо оптимізації розвивального мовленнєвого середовища у закладі, поглиблення знань з української мови шляхом сомоосвіти.

У жовтні 2018 року було проведено методичний семінар «Формування лідерських якостей у дошкільників», на засіданні якого педагоги поглибили знання про лідерство та лідерські якості, розширили уявлення про компетенції потенційного лідера, засоби формування лідерських якостей у дітей дошкільного віку. Також у грудні 2018 року проведено практикум з конструювання для вихователів «Майстерня подарунків».

Упродовж навчального року у закладі діяла «Школа професійної адаптації молодого педагога», де молоді спеціалісти отримували кваліфіковану допомогу з питань організації та проведення освітньо-виховного процесу з усіх розділів програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у різних вікових категоріях, відвідували майстер-класи досвідчених вихователів, на яких могли почерпнути для себе багато нового та цікавого, перейняти досвід старших педагогів.

Усі педагоги закладу працювали над реалізацією головних гуманістичних ідей програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», створивши для дітей такий розвивальний простір, в якому їм цікаво, радісно, комфортно, де вони можуть розвивати власні здібності й відчувати себе потрібними, де в центрі уваги – кожна особистість.

Велика увага у роботі закладу приділася наступності дошкільної та початкової освіти. Згідно угоди про співпрацю у травні місяці дошкільники ознайомилися з приміщеннями закладів загальної середньої освіти, оглянули класні кімнати, їдальню, спортивну залу, бібліотеку, познайомилися з вчителями, побували на уроках. З метою забезпечення наступності в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та учнями перших класів проведено «Педагогічний міст» між педагогами закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти з теми «Удосконалення професійної компетентності педагога як умова його успішної реалізації в інноваційному освітньому просторі».

Упродовж навчального року велику увагу колектив дошкільного закладу приділяв формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей. Здійснювався постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, проводилася робота щодо розвитку інтересу дітей до власного здоров’я.

З метою зниження захворюваності у дітей велике значення приділялося загартуванню в умовах дошкільного закладу та сім’ї. Проводилися оздоровчі заходи щодо попередження дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності. Дані питання розглядалися під час проведення консультацій для вихователів, на загальних батьківських зборах, виробничих нарадах, педагогічній раді дошкільного закладу.

З метою розвитку у дітей свідомого ставлення до фізичних вправ, прагнення зробити своє тіло гарним, сильним, спритним, витривалим, згідно вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у закладі щоденно проводилися заняття з фізичної культури (у спортивній залі та на свіжому повітрі), щомісяця - спортивні розваги, Дні здоров’я, щоквартально - спортивні свята. Педагогами враховувався стан здоров’я дітей під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму упродовж дня, загартовуючих заходів, підбору рухливих ігор, ігор-естафет тощо. Упродовж навчального року інструктором з фізкультури Гук В.В. проводилися заняття гуртка з фітбол-гімнастики, який діє у закладі з 2016 року.

Дошкільний навчальний заклад є опорним у місті з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності. Двічі на рік, у листопаді 2018 та у квітні 2019 року, проводились Тижні безпеки дитини з метою закріплення у дітей уявлень про можливі небезпечні ситуації природного, біологічного, техногенного, медичного характеру та відпрацювання стереотипів поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій. Відповідно до теми кожного дня з дітьми усіх вікових груп проводились заняття, бесіди, спостереження, екскурсії вулицями міста, до пожежної частини; сюжетно-рольові ігри «Швидка допомога», «Водії», «Пожежники» та ін.; дидактичні ігри «Що для чого?», «Горить-не горить?», «На нашій вулиці», рухливі ігри та драматизації казок. В рамках Тижня у квітні проводилося об’єктове тренування щодо правильної поведінки учасників освітнього процесу під час екстремальних ситуацій, а саме - пожежі. Упродовж року в батьківських куточках вікових груп та на коридорах дошкільного закладу висвітлювалася інформація щодо безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку.

З метою своєчасного виявлення обдарованості, розвитку природних задатків дитини, загальних і спеціальних здібностей, активізації дитячої творчості дошкільному навчальному закладі у 2018-2019 навчальному році працювали гуртки розвиваючого навчання:

  • «Пізнайко»- гурток розвиваючого навчання, керівник Гуц Л.Д.;
  • «Школа шляхетності» - гурток духовно-морального виховання керівник Стецюк О.Ю.;
  • «Колобок» - гурток драматизації, керівник Балашова В.Г.;
  • «Веселочка» - хореографічний гурток, керівник Коваль І.М.;
  • «Дзвіночок» - вокальний гурток, керівник Гроголь А.О.;
  • художня студія – керівник Бережнюк Ю.О., Коваль І.М.;
  • гурток з фітбол-гімнастики – керівник Гук В.В., фізінструктор.

У нашому закладі упродовж навчального року проводилися заняття з іноземної мови, які віднесені до варіативного компоненту Державного стандарту дошкільної освіти. Діти середніх та старших груп закладу отримували знання з англійської мови. Вихователь Демчевська І.В. у своїй роботі з дітьми керувалася програмою для дітей дошкільного віку Гулько С.В. «Граючись вчимося. Англійська мова», яка містить методичні рекомендації щодо організації навчання англійської мови з дітьми старшого дошкільного віку. В роботі з дітьми педагог враховувала анатомо-фізіологічні та психічні особливості дітей, що є запорукою успішного оволодіння малятами іноземної мови. Її заняття проходили на високому рівні, діти отримали достатній рівень умінь та навичок з предмета, свої знання дошкільники демонстрували на святах та розвагах, що проводилися у дошкільному закладі упродовж року.

З дітьми середнього та старшого віку, які мають вади мовлення, постійно працював вчитель-логопед Кравчук Н.О. Мовленнєві проблеми у дітей сьогодні стали досить поширеним явищем, у 45% обстежених дошкільників 5-го та 6-го року життя виявлено мовленнєві вади. У закладі з числа обстежених 157 дітей, 107 потребувало логопедичної допомоги, що на 19 більше у порівнянні з минулим роком (у зв’язку з збільшенням кількості груп, у 2017-2018 н.р. – 5 груп, у 2018-2019 н.р. – 6). Робота спеціаліста упродовж навчального року сприяла гарним результатам, на кінець дошкільного віку якісно покращилося мовлення у 91% дітей, лише 9% дітей старшого дошкільного віку потребують занять з логопедом щодо подальшої корекції мовлення.

Практичним психологом Олішевською О.В. велася систематична робота з персоналом та дитячим колективом. Проведено заняття з елементом тренінгу з теми «Боротьба зі стресами. Вчимося уникати негативних емоцій» для педагогів закладу та години спілкування з вихователями з теми «Як навчити дітей спілкуватися», «Алгоритм дій педагогічного працівника при виявленні випадку жорстокого поводження з дитиною». Оксаною Валеріївною систематично проводилися лекції, консультації для педагогів закладу та батьків з питань ефективного виховного впливу на дітей різного віку з метою виховання гармонійно розвиненої особистості, індивідуальні бесіди з батьками з метою допомоги у розвитку та навчанні дітей. Практичний психолог упродовж року постійно оформляла інформаційні куточки, де розміщувала друковану інформацію з актуальних питань виховання та розвитку дітей. У 2019 році на ХVІ міський конкурс-ярмарок було представлено методичну розробку Олішевської Оксани Валеріївни з теми «Організація та проведення психологічних заходів» у номінації «Практична психологія», яку відзначено експертною комісією та визначено ІІ місце у номінації.

Дітей, які не відвідують дошкільний навчальний заклад було організовано роботу консультативного центру. Основна мета - допомогти батькам грамотно оцінити розвиток дитини з урахуванням вікових особливостей і норм, надати необхідні рекомендації. У консультативному центрі батьки мали змогу отримати відповіді на свої запитання, розвіяти тривоги і сумніви, впевнитися у правильності своїх виховних дій або, зрозумівши їх хибність, скоригувати виховний процес у сім'ї. До роботи консультативного центру було залучено працівників закладу: практичного психолога, вихователя-методиста, старшу медичну сестру, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізкультури, вчителя-логопеда.

Випускники нашого дошкільного закладу мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі, що було виявлено за результатами контрольних занять по різних розділах програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», державних тестів по виявленню індивідуального рівня фізичної підготовленості до навчання в школі, проведення тестувань на рівень готовності навчання в школі з шести років за методикою Стадненко Н.М., Ілляшенко Т.Д., Обухівської А.Г., практичним психологом закладу Олішевською О.В., та перевіркою згідно річного плану роботи «Готовність дітей шостого року життя до навчання в школі». Практичним психологом обстежено 65 дітей, з них 12 мають високий рівень готовності до школи, 20 - середній та 12 – достатній, 21 дитина старшого дошкільного віку не готові до навчання у школі з шести років, тобто мають низький рівень. Це дошкільники з незрілими мисленнєвими процесами та суттєвими порушеннями мови. Основний чинник неготовності дітей до школи з 6 років – це біологічний, який характеризується як генетично зумовлене уповільнення дозрівання різних систем організму, в тому числі і нервової системи. Такі діти не виявляючи хворобливих ознак, фізично та психічно відстають від вікової норми, що виявляється під час обстеження їх на шкільну зрілість, це не є чинником недопрацювання педагогів.

Важливою складовою освітньої роботи у дошкільному навчальному закладі була організація роботи з батьками. Вихователі вікових груп упродовж року планували і проводили з батьками своїх вихованців бесіди, консультації, надавали кваліфіковані поради щодо виховання та навчання дітей. Залучали батьків до проведення музичних і спортивних свят, відкритих переглядів занять, до оформлення групових кімнат. Приємно відмітити, що батьки різних вікових груп разом зі своїми дітьми приймали активну участь у конкурсах, які проводилися напередодні новорічних та великодніх свят.

Колектив дошкільного навчального закладу ясла-садок №2 «Веселка» і надалі буде спрямовувати свою діяльність на забезпечення виконання державних Програм та забезпечення належного рівня організації освітнього процесу.

Велика увага у дошкільному закладі приділялася організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям було забезпечено 3-х разове харчування, щодня проводився його аналіз, а в кінці кожного тижня дієтсестрою закладу проводилася корекція харчування з метою його покращення.

Відповідно до Інструкції про харчування дітей у ДНЗ здійснювався контроль щодо збалансованого харчування дітей, необхідного для їх нормального росту та розвитку. У 2018 році виконано норми зі споживання картоплі, цукру, масла вершкового, хліба, чаю, круп. Проте не в повному обсязі виконано норми з інших продуктів харчування, зокрема: яйця, сметана, риба, м'ясо, сир кисломолочний, молоко, олія, сухофрукти, борошно що в середньому становить 57%. Невиконання норм харчування зумовлене ростом цін на продукти харчування упродовж року та дефіцитом бюджетних коштів.

На харчування дітей у 2018-2019 навчальному році станом на 01.05.2019 року затрачено 451527 грн. бюджетних коштів та коштів спец рахунку (батьківська плата).

У дошкільному закладі проводилася робота по оздоровленню дітей в літній оздоровчий період. Діти отримували збагачене харчування шляхом збільшення норм харчування на 10% та вітамінами. Літнім відпочинком та оздоровленням в літній період 2019 року планується охопити 50% усіх дітей закладу.

Як керівник дошкільного закладу упродовж року забезпечувала роботу медичного обслуговування та проведення лікувально-профілактичних заходів в дошкільному закладі згідно із “Порядком медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі” затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №826 від 14.06.2002 року. Здійснювалося медичне обслуговування старшою медичною сестрою Драчук І.Б., та медичною сестрою Козлинець В.Ю. Медичні працівники закладу упродовж року проводили навчання серед працівників та батьків з питань профілактики дитячих інфекційних захворювань, вірусних гепатитів, туберкульозу та кишкових інфекцій, особливої уваги у поточному навчальному році медичними працівниками було надано консультуванню батьків щодо профілактичних щеплень серед дітей, у тому числі проти кору. Проте певною проблемою залишається виконання профілактичних щеплень. Упродовж 2018-2019 року медичною сестрою старшою Драчук І.Б. систематично проводилась робота щодо профілактики травматизму, приємно відмітити, що за даний період у дошкільному закладі не зареєстровано жодного випадку виробничого травматизму.

У жовтні 2018 року Острозьким міжрайонним відділом ДУ «Рівненського обласного лабораторного центру МОЗ України» проведено дослідження питної води, метеорологічних факторів (температура, вологість, швидкість руху повітря) у групових кімнатах, освітлення робочих місць, проб харчових продуктів та Острозькою СЕС здійснено санітарно-мікробіологічні дослідження піску, води, продуктів харчування. За результатами даного дослідження усі вищезазначені показники відповідають вимогам, порушень з боку персоналу не виявлено, що свідчить про якісну роботу усіх працівників закладу, організацію харчування та медичного обслуговування.

Упродовж 2018-2019 навчального року частково була поповнена матеріально-технічна база ДНЗ та проведені ремонтні роботи, на що витрачено 110 тис.720 грн. батьківських коштів. Упродовж 2018-2019 навчального року міською владою та депутатським корпусом виділено на виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи на проведення капітального ремонту зовнішніх сходових маршів та утеплення стін внутрішніх двориків 70 тис.грн., на виготовлення технічних умов на тепловий вузол і регулятор тепла системи опалення – 9тис. 240грн. На придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт виділено 11тис.500 грн. бюджетних коштів та 22тис.грн. - на заміну 4 дверей у внутрішні дворики.

Адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводиться систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази дошкільного закладу. Упродовж 2018-2019 навчального року поновлено меблі у групових кімнатах та кабінетах закладу. Батьківським комітетом дошкільного навчального закладу придбано у групу №10 шафу для дидактичних посібників суму 520грн., у групу №5 – стіл для роздачі їжі та полиці для демонстрації дитячих робіт, на що затрачено 1680 грн., у групу №3 батьківським комітетом передано у користування дитячу стінку в ігрову зону вартістю 12тис. грн., полиці для наочних матеріалів вартістю 570 грн. У групу №6 придбано полиці для демонстрації дитячих робіт, на що затрачено 380 грн. батьківських коштів, у групу №9 – дитячу стінку та шафи для методичної літератури та СХД, на що затрачено 11ти. грн.. У групу №4 батьківським комітетом передано полиці для СХД дітей, на що затрачено 800грн.

Придбано новорічні прикраси у групу №5, на що затрачено 161 грн. та групу №9 на суму 95грн. У фізкультурну залу придбано м’ячі (22шт.) та 2 сітки для їх зберігання на суму 592 грн. На медичний блок закуплено медикаменти та обладнання на суму 416 грн., укладка аптечки у групі №9 – 42грн. Поновлено посуд у вікових групах та на кухонному блоці (каструлі, чашки, тарілки, чайники) на суму 7743 грн.

Групові кімнати поповнено новими іграшками та іграшковими меблями на суму 765 грн. та придбано контейнери для зберігання іграшок, дидактичних матеріалів та матеріалів для СХД дітей, на що затрачено 990 грн. За рахунок спонсорської допомоги батьків та батьківського комітету дошкільного закладу придбано канцтовари на суму 2766 грн. Батьківськими комітетами груп №6, №7 поновлено килимові доріжки на суму 3560 грн. та придбано килимки на входи у дошкільний заклад на суму 630 грн., у групу №10 – килимок в мийку, на що затрачено 150 грн. У групі №7 поновлено дитячі рушники, на що батьківським комітетом виділено 1200 грн., у групу №11 – 50 грн., у групу №1 придбано вішаки для рушників вартістю 265грн.

Для дотримання санітарно-гігієнічних вимог у заклад було придбано та передано для використання миючі дезінфікуючі засоби, пральний порошок для прання білизни, швабри, щітки, віники на що батьківським комітетом дошкільного закладу були виділені кошти в сумі 5103 грн.

Для покращення методичної роботи в закладі, розвитку дітей, поповнено методичний кабінет та вікові групи наочними посібниками, дидактичними матеріалами, літературою на що використано 4235 грн. Також здійснено підписку періодичних фахових видань на суму 2607 грн.

Для проведення ремонтних робіт у літній період 2018 року та за 5 місяців 2019 року у вікових групах, на харчоблоці, коридорах та інших приміщеннях дошкільного закладу придбано фарби, вапно, шпалери, водоемульсійну фарбу, пензлики, щітки, цемент, цвяхи, саморізи, полотно до пилки, плитку керамічну та клейову суміш (середній коридор першого поверху), на що використано 23тис.198 грн. батьківськими комітетами груп. Замінено двері у душову ІІ поверху вартістю 3000грн. батьківських коштів.

З метою приведення території дошкільного закладу до санітарно-гігієнічних вимог утримання території, придбано бензин, масло та запчастини до косарки на суму 1000 грн., придбано товари для господарчих потреб (горщики для квітів, грунт, посадковий матеріал, добриво для квітів, шторка у душову) на суму 451 грн.

Батьківським комітетом дошкільного закладу передано у користування 6 світильників у музичну залу та 20 енергозберігаючих лампочок загальною вартістю 7315грн. У групі №1 та №9 замінено світильники та енергозберігаючі лампи загальна вартість яких 364 грн. У вікові групи та на коридори дошкільного закладу придбано енергозберігаючі лампочки на суму 465 грн., на кухонний блок – світодіодні лампи (3 шт.) вартістю 465 грн. Хочу відмітити, що у групу №9 надано спонсорську допомогу у вигляді енергозберігаючих лампочок у кількості 25 штук (1450грн.) У групу №4 придбано подовжувач та розетку на суму 125 грн. Батьківським комітетом дошкільного закладу на пральню передано у користування праску вартістю 640 грн. та пилосмоки у дві вікові групи (№5, №8), на що затрачено 5000грн.

У кабінеті вчителя-логопеда, у групах №9 та №6 поновлено тюлеві гардини та для оформлення музичної зали та коридору ІІ поверху придбано тюлеві гардини на загальну суму 5523грн. Також на коридор ІІ поверху придбано карниз та вимикач, на що затрачено 105 грн.

У заклад батьківським комітетом передано 2 вогнегасники вартістю 940 грн. Упродовж року здійснювалася заправка картриджа та принтера, на що затрачено 685 грн. батьківських коштів.

Упродовж року у музичній залі поновлено атрибути до свят на суму 369 грн. У групу №9 та №11 придбано серветки та квіти для декору столів, на що затрачено 1305 грн. батьківських коштів.

Проте на сьогоднішній день існують проблеми, що потребують вирішення:

  • облаштування водовідливів на приміщення закладу;
  • потребує поновлення м’який інвентар (дитячі наволочки, простирадла, ковдри, подушки);
  • утеплення стін внутрішніх двориків (виготовлено ПКД);
  • заміна дверей у внутрішні дворики (2 шт.);
  • проведення ремонтів павільйонів на прогулянкових майданчиках;
  • частковий ремонт даху (придбано матеріали);
  • ремонт пожежних виходів (виготовлено ПКД на капремонт);
  • встановлення регулятора тепла на тепловий вузол системи опалення (ПКД);
  • великою проблемою залишається вимивання ґрунту навколо будівлі дошкільного навчального закладу.

Я, як керівник ДНЗ №2 «Веселка», і надалі буду подавати клопотання у відділ освіти виконкому Острозької міської ради щодо виділення коштів на вирішення проблем дошкільного закладу, свою роботу спрямовувати на забезпечення належних умов життя і виховання дітей, які відвідують заклад, на підтримання належного іміджу та збільшення потенційних можливостей.

 

 

Переглядів: 338 | Додав: veselka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: