Субота, 18.05.2024, 09:06
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Червень » 6 » Звіт керівника закладу дошкільної освіти
15:00
Звіт керівника закладу дошкільної освіти

Я, Угрин Тетяна Ростиславівна, 1968 р.н., освіта вища педагогічна, загальний стаж роботи 32 роки, з 2002 року – очолюю колектив Острозького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка».

Керівництво роботою дошкільного закладу здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», «Положення про дошкільний навчальний заклад», Колективного договору, Статуту та річного плану роботи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка». Як директор, забезпечую:

- реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;

- дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах та громадських організаціях;

- у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

- приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу при потребі;

-  є розпорядником бюджетних коштів дошкільного закладу, укладаю договори.

Освітня робота у закладі спрямована на виконання Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Базового компоненту дошкільної освіти», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Мережа груп дошкільного навчального закладу №2: у закладі функціонує 11 вікових груп, з яких 2 – групи раннього віку, 9 – садових груп, в них виховується 300 дітей. 73 дитини пройшли повний курс дошкільної освіти та 9 дітей, які були охоплені консультаційним центром. З вересня 2018 року буде проводитися набір двох груп дітей третього року життя по 20 дітей в кожній.

Педагогічними кадрами дитячий садок укомплектовано, у закладі працює практичний психолог, вчитель-логопед, інструктор з фізкультури, вихователі та помічники вихователів, медичне обслуговування здійснює медична сестра старша.

Освітній процес у закладі забезпечують 25 педагогів:

- 17 - вища педагогічна освіта;

- 8 - базова вища освіта;

- 11 - вища категорія;

- 1 спеціаліст першої категорії;

- 3 спеціалісти другої категорії;

- 10 педагогів – «спеціалісти»;

- 2 педагоги – молоді спеціалісти;

- 5 педагогів мають звання «вихователь-методист»,

- 1 педагог має звання «старший вчитель»;

- 1 педагог має звання «практичний психолог-методист».

Обслуговуючий персонал налічує 26 чоловік.

Дошкільний заклад працює за обраним гуманітарно-естетичним напрямком. У 2017-2018 навчальному році педагоги закладу працювали за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Колектив дошкільного закладу у 2017-2018 навчальному році продовжив роботу над реалізацією науково-методичної проблемної теми «Розвиток компетентісно орієнтованої освіти шляхом формування інноваційного освітнього середовища у дошкільному навчальному закладі, професійних та життєвих компетентностей учасників навчально-виховного процесу» (третій етап). У закладі діяла творча група вихователів з вивчення науково-методичної проблемної теми. На третьому етапі (апробації) членами творчої групи вироблено методичні рекомендації щодо формування розвиваючого середовища, яке сприяло б розвитку життєвих компетентностей у дітей дошкільного віку, вироблено критерії моніторингу рівня сформованості життєвої компетентності дітей дошкільного віку.

Упродовж 2017-2018 навчального року проатестовано 4 педагогічні працівники, курси підвищення кваліфікації пройшли 5 педагогів закладу.

Методична робота здійснювалася згідно структури навчально-виховної та методичної роботи, річного плану роботи ДНЗ. В закладі упродовж року проведено чотири педагогічні ради. На них обговорено ряд основних питань:

  • про підсумки роботи закладу у літній оздоровчий період;
  • про результати освітньовиховної роботи за освітньою лінією «Дитина у соціумі» Базового компонента дошкільної освіти;
  • про проходження курсової підготовки педагогічних працівників у 2018 році;
  • про стан організації навчальновиховної роботи у групах раннього віку за освітньою лінією «Особистість дитини»;
  • про стан організації навчальновиховної роботи за освітньою лінією «Дитина у соціумі». Народознавство;
  • про стан організації гурткової роботи у ДНЗ;
  • про стан ведення ділової документації вчителемлогопедом ДНЗ;
  • про атестацію педагогічних працівників ДНЗ;
  • про стан освітньовиховної роботи з безпеки життєдіяльності дошкільників за освітньою лінією «Особистість дитини»;
  • про результати навчальновиховної роботи з мовленнєвого розвитку дошкільників засобами художньої літератури;
  • про готовність дітей шостого року життя до навчання в школі;
  • про організацію роботи закладу на літній оздоровчий період.

Своїми теоретичними знаннями та практичними досягненнями, педагоги мали можливість поділитися з колегами під час засідань методичного об’єднання вихователів закладу, керівником якого є вихователь Марченко В.А.

Зокрема проведено засідання:

  • «Пріоритетні напрямки роботи дошкільної ланки освіти на 2017-2018 навчальний рік»;
  • «Створення ситуації успіху у дітей дошкільного віку»;
  • «Роль позитивних взаємовідносин у дошкільнят для пробудження пізнавальної активності та розвитку творчої особистості»;
  • «Підсумки роботи методичного об’єднання за 2017-2018 навчальний рік».

У березні 2018 року на базі нашого дошкільного закладу проведено міське методичне об’єднання вихователів, де педагоги Климчук А.І. та Смірнова Л.І. презентували свою практичну діяльність. Вихователь Климчук А.І. провела інтегроване заняття з пріоритетом пізнавальної діяльності «В гості до фермера». Вихователь Смірнова Л.І. показала заняття з валеології «Невтомні помічники». Педагоги нашого закладу поділилися досвідом роботи з колегами щодо організації освітньої роботи з дітьми молодшого дошкільного віку. Усі присутні мали можливість перейняти у колег цікавий практичний досвід та теоретичні надбання.

У підготовці і проведенні методичних об’єднань брали активну участь члени творчої групи, яка працює над вивченням науково-методичної проблемної теми дошкільного закладу.

У ДНЗ створені умови щодо підвищення самоосвіти педагогів. Методичний кабінет закладу забезпечує їх необхідною науковою, методичною літературою та періодикою. Методистом Карпишиною Н.В. надаються кваліфіковані консультації з питань навчання і виховання дітей дошкільного віку. На допомогу вихователям організовуються виставки методичної літератури відповідно до плану роботи. Створено картотеку портфоліо педагогів закладу, яка систематично поповнюється та картотеку інноваційних технологій і методик у дошкільній освіті.

Упродовж поточного навчального року забезпечено виконання різних форм методичної роботи: методичне об’єднання, творча група, педагогічні години, години роздумів та обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, консультації педагогам з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Практикуються форми інтерактивної роботи з педагогами. У вересні 2017 року проведено майстер-клас «Організація освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі за інтегрованою особистісно-орієнтованою технологією», метою якого було формувати уявлення педагогів про сутність інтегрованої особистісно орієнтованої технології, навчити визначати основні методи та прийоми інтегрованої особистісно орієнтованої технології та їх вплив на формування в дитини цілісної картини світу.

У жовтні 2017 та січні 2018 року було проведено семінар-практикум для вихователів «Навчання грамоти у дошкільному закладі. Творчий підхід до організації процесу», на засіданнях якого педагоги поглибили та закріпили знання про сучасні вимоги до організації та проведення занять з навчання грамоти з дітьми старшого дошкільного віку. У лютому 2018 року проведено семінар-практикум «Гармонійна взаємодія з батьками: уникаємо конфліктів», метою якого було підвищувати психологічну культуру вихователів та помічників вихователів, удосконалювати комунікативні навички, розвивати партнерські взаємини між членами педагогічного колективу, вміння розв’язувати конфліктні ситуації. Участь у семінарі-практикумі дала змогу педагогам оволодіти новими знаннями, розширити кругозір, підвищити рівень професійної компетентності.

У закладі постійно діє «Школа професійної адаптації молодого педагога», де молоді спеціалісти отримували кваліфіковану допомогу з питань організації та проведення навчально-виховного процесу, відвідували майстер-класи досвідчених вихователів, на яких могли почерпнути для себе багато нового та цікавого, перейняти досвід старших педагогів.

Усі педагоги закладу прагнуть реалізувати головні гуманістичні ідеї програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», створивши для дітей такий розвивальний простір, в якому їм цікаво, радісно, комфортно, де вони можуть розвивати власні здібності й відчувати себе потрібними, де в центрі уваги – кожна особистість.

Велика увага у роботі закладу приділяється наступності дошкільної та початкової освіти. Згідно угоди про співпрацю у травні місяці дошкільники ознайомилися з приміщеннями загальноосвітніх навчальних закладів, оглянули класні кімнати, їдальню, спортивну залу, бібліотеку, познайомилися з вчителями, побували на уроках. У травні 2018 року з метою забезпечення наступності в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та учнями перших класів проведено педагогічний міст «Дошкілля – початкова школа» між педагогами закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти з теми «Удосконалення професійної компетентності педагога як умова його успішної реалізації в інноваційному освітньому просторі». Учасники заходу розглянули актуальні питання наступності дошкільної та початкової освіти, створення умов для успішної адаптації першокласників в умовах Нової української школи.

Велику увагу колектив дошкільного закладу приділяє формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей. Здійснюється постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, підтримується інтерес дитини до власного здоров’я.

З метою зниження захворюваності у дітей велике значення приділяється загартуванню в умовах дошкільного закладу та сім’ї. Проводяться оздоровчі заходи щодо попередження дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності. Дані питання розглядалися під час проведення консультацій для вихователів, загальних батьківських зборах, виробничих нарадах, педагогічній раді дошкільного закладу.

З метою розвитку у дітей свідомого ставлення до фізичних вправ, прагнення зробити своє тіло гарним, сильним, спритним, витривалим, згідно вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у закладі щоденно проводяться заняття з фізичної культури (у спортивній залі та на свіжому повітрі), щомісяця - спортивні розваги, Дні здоров’я, щоквартально - спортивні свята. Педагогами враховується стан здоров’я дітей під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму упродовж дня, загартовуючих заходів, підбору рухливих ігор, ігор-естафет тощо.

Дошкільний навчальний заклад є опорним у місті з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності. Двічі на рік, у листопаді 2017 та у квітні 2018 року, проводились Тижні безпеки дитини з метою закріплення у дітей уявлень про можливі небезпечні ситуації природного, біологічного, техногенного, медичного характеру та відпрацювання стереотипів поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій. Відповідно до теми кожного дня з дітьми усіх вікових груп проводились заняття, бесіди, спостереження, екскурсії вулицями міста, до пожежної частини; сюжетно-рольові ігри «Швидка допомога», «Водії», «Пожежники» та ін.; дидактичні ігри «Що для чого?», «Горить-не горить?», «На нашій вулиці», рухливі ігри та драматизації казок. В рамках Тижня у квітні проводилося об’єктове тренування щодо правильної поведінки учасників освітнього процесу під час екстремальних ситуацій, а саме - пожежі. Упродовж року в батьківських куточках вікових груп та на коридорах дошкільного закладу подається інформація щодо безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку.

З метою своєчасного виявлення обдарованості, розвитку природних задатків дитини, загальних і спеціальних здібностей, активізації дитячої творчості дошкільному навчальному закладі працюють гуртки розвиваючого навчання:

  • «Пізнайко»- гурток розвиваючого навчання, керівник Гуц Л.Д.;
  • «Школа шляхетності» - гурток духовно-морального виховання,

керівник Стецюк О.Ю.;

  • «Колобок» - гурток драматизації, керівник Балашова В.Г.;
  • «Веселочка» - хореографічний гурток, керівник Коваль І.М.;
  • «Дзвіночок» - вокальний гурток, керівник Гроголь А.О.;
  • художня студія – керівник Скомаровська М.О., Коваль І.М.;
  • гурток з фітбол-гімнастики – керівник Гук В.В., фізінструктор.

У нашому закладі проводяться заняття з іноземної мови, які віднесені до варіативного компоненту Державного стандарту дошкільної освіти. Діти середніх та старших груп закладу отримують знання з англійської мови. Вихователь Демчевська І.В. у своїй роботі з дітьми керується програмою для дітей дошкільного віку Гулько С.В. «Граючись вчимося. Англійська мова», яка містить методичні рекомендації щодо організації навчання англійської мови з дітьми старшого дошкільного віку. В роботі з дітьми враховує анатомо-фізіологічні та психічні особливості дітей, що є запорукою успішного оволодіння малятами іноземної мови. Її заняття проходять на високому рівні, діти мають достатній рівень умінь та навичок з предмета, демонструють свої знання на святах та розвагах, що проводяться у дошкільному закладі.

З дітьми середнього та старшого віку, які мають вади мовлення, постійно працює вчитель-логопед Кравчук Н.О. Мовленнєві проблеми у дітей сьогодні стали досить поширеним явищем, у 45% обстежених дошкільників 5-го та 6-го року життя виявлено мовленнєві вади. У закладі з числа обстежених 143 дітей, 88 потребує логопедичної допомоги, що на 17 менше у порівнянні з минулим роком. Робота спеціаліста дає гарні результати, на кінець дошкільного віку якісно покращилося мовлення у 93% дітей, лише 7% дітей старшого дошкільного віку потребують занять з логопедом щодо подальшої корекції мовлення.

Практичним психологом Олішевською О.В. ведеться систематична робота з персоналом та дитячим колективом. Проведено майстер-клас для педагогів міста з теми «Стилі та моделі педагогічного спілкування з дітьми різними акцентуаціями характеру та типами темпераменту», в рамках Тижня психології проведено психологічний квест «Скарби древнього міста» та майстер-клас для педагогів дошкільного закладу з теми «Арт-терапевтичні техніки: мелодекламація, ізотерапія, казкотерапія, ігротерапія, колаж у роботі психолога та музичного керівника». Оксаною Валеріївною систематично проводилися лекції, консультації для педагогів закладу та батьків з питань ефективного виховного впливу на дітей різного віку з метою виховання гармонійно розвиненої особистості, індивідуальні бесіди з батьками з метою допомоги у розвитку та навчанні дітей. Практичний психолог упродовж року постійно оформляє інформаційні куточки, де розміщує друковану інформацію з актуальних питань виховання та розвитку дітей.

Для дітей, які не відвідують дошкільний навчальний заклад організовано роботу консультативного центру. Основна мета - допомогти батькам грамотно оцінити розвиток дитини з урахуванням вікових особливостей і норм, надати необхідні рекомендації. У консультативному центрі батьки мають змогу отримати відповіді на свої запитання, розвіяти тривоги і сумніви, впевнитися у правильності своїх виховних дій або, зрозумівши їх хибність, скоригувати виховний процес у сім'ї. До роботи консультативного центру залучено працівників закладу: практичного психолога, вихователя-методиста, старшу медичну сестру, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізкультури, вчителя-логопеда.

Випускники нашого дошкільного закладу мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі, що було виявлено за результатами контрольних занять по різних розділах програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», державних тестів по виявленню індивідуального рівня фізичної підготовленості до навчання в школі, проведення тестувань на рівень готовності навчання в школі з шести років за методикою Стадненко Н.М., Ілляшенко Т.Д., Обухівської А.Г., практичним психологом закладу Олішевською О.В., та перевіркою згідно річного плану роботи «Готовність дітей шостого року життя до навчання в школі». Практичним психологом обстежено 65 дітей, з них 10 мають високий рівень готовності до школи, 27 - середній та 11 – достатній, 17 дітей старшого дошкільного віку не готові до навчання у школі з шести років, тобто мають низький рівень, батьки 6 дітей відмовилися від обстеження. Причини неготовності дітей до школи різноманітні, основний чинник – це біологічний, який характеризується як генетично зумовлене уповільнення дозрівання різних систем організму, в тому числі і нервової системи. Такі діти не виявляючи хоробливих ознак, фізично та психічно відстають від вікової норми, що виявляється під час обстеження їх на шкільну зрілість, це не є чинником недопрацювання педагогів.

Важливою складовою освітньої роботи у закладі освіти є організація роботи з батьками. Вихователі вікових груп упродовж року планували і проводили з батьками своїх вихованців бесіди, консультації, надавали кваліфіковані поради щодо виховання та навчання дітей. Залучали батьків до проведення музичних і спортивних свят, відкритих переглядів занять, до оформлення групових кімнат.

Приємно відмітити, що батьки різних вікових груп разом зі своїми дітьми приймали активну участь у конкурсах, які проводилися напередодні новорічних та великодніх свят. Багато сімей вихованців дошкільного закладу взяли участь у проведені уже традиційного у нашому закладі фестивалю родинної творчості «Мелодія двох сердець».

Колектив дошкільного навчального закладу ясла-садок №2 «Веселка» і надалі буде спрямовувати свою діяльність на забезпечення виконання державних Програм та забезпечення належного рівня організації освітнього процесу.

Велика увага у дошкільному закладі приділяється організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям пропонується 3-х разове харчування, щодня проводиться його аналіз, а в кінці кожного тижня дієтсестрою закладу проводиться корекція харчування з метою його покращення.

Відповідно до Інструкції про харчування дітей у ДНЗ здійснюється контроль щодо збалансованого харчування дітей, необхідного для їх нормального росту та розвитку. У 2017 році виконано норми зі споживання картоплі, цукру, масла вершкового, хліба, круп. Проте, не в повному обсязі виконано норми з інших продуктів харчування, зокрема: яйця, сметана, риба, м'ясо, сир кисломолочний, молоко, олія, сухофрукти, чай, борошно що в середньому становить 56%. Невиконання норм харчування зумовлене ростом цін на продукти харчування упродовж року та дефіцитом бюджетних коштів.

На харчування дітей у 2017-2018 навчальному році станом на 01.05.2018 року затрачено 408610 грн. бюджетних коштів та коштів спец рахунку (батьківська плата). У закладі проводиться робота по оздоровленню дітей в літній оздоровчий період. Діти отримують збагачене харчування шляхом збільшення норм харчування на 10% та вітамінами. Літнім відпочинком та оздоровленням планується охопити 50 % усіх дітей закладу.

Як керівник ДНЗ забезпечую роботу медичного обслуговування та проведення лікувально-профілактичних заходів в дошкільному закладі згідно із “Порядком медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі” затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №826 від 14.06.2002 року. Здійснюється медичне обслуговування старшою медичною сестрою Драчук І.Б., та медичною сестрою Козлинець В.Ю. Медичні працівники закладу упродовж року проводять навчання серед працівників та батьків з питань профілактики дитячих інфекційних захворювань, вірусних гепатитів, туберкульозу та кишкових інфекцій, профілактичних щеплень серед дітей. Проте, певною проблемою залишається виконання профілактичних щеплень. Упродовж 2017-2018 року медичною сестрою старшою Драчук І.Б. систематично проводилась робота щодо профілактики травматизму, приємно відмітити, що за даний період у дошкільному закладі не зареєстровано жодного випадку виробничого травматизму.

У квітні 2018 року Острозьким міжрайонним відділом ДУ «Рівненського обласного лабораторного центру МОЗ України» проведено дослідження питної води, метеорологічних факторів (температура, вологість, швидкість руху повітря) у групових кімнатах, освітлення робочих місць, проб харчових продуктів та Острозькою СЕС здійснено санітарно-мікробіологічні дослідження піску, води, продуктів харчування. За результатами даного дослідження усі вищезазначені показники відповідають вимогам, порушень з боку персоналу не виявлено, що свідчить про якісну роботу усіх працівників закладу, організацію харчування та медичного обслуговування.

Упродовж 2017-2018 навчального року частково була поповнена матеріально-технічна база ДНЗ та проведені ремонтні роботи, на що витрачено 107093 грн. батьківських коштів. Упродовж 2017-2018 навчального року міською владою та депутатським корпусом виділено на проведення капітального ремонту системи водопостачання та водовідведення 729251 грн., на проведення заміру опору ізоляції 1697 грн., закуплено канцтовари (папір, фарба для принтера) на суму 970 грн. бюджетних коштів. На придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт виділено 11529 грн. бюджетних коштів.

Адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводиться систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази дошкільного закладу. Упродовж 2017-2018 навчального року поновлено меблі у групових кімнатах та кабінетах закладу. Батьківським комітетом дошкільного навчального закладу придбано у групу №10 лаву та шафу в ігрову зону на суму 1 тис.650грн., у групу №9 – меблі у центр театралізованої діяльності та стілець для вихователя на що затрачено 1375 грн., у групу №1 лавки та полиці на суму 1800 грн. У групу №6 придбано дитячі стільчики в кількості 28 шт., на що затрачено 7 тис.300 грн. батьківських коштів, у групу №8 – лаву та столик у куточок книги на суму 650 грн.. У групу №11 батьківським комітетом передано лави в ігрову зону, столик для книг, шафи для зберігання дидактичних матеріалів, полиці для настільно-друкованих ігор, на що затрачено 5050 грн. та дзеркало (250 грн.). У три вікові групи придбано шафи в ігрові зони (№4 – 5500грн., №8 – 10500 грн., №5 – 12200 грн.) та 2 шафи для зберігання методичної літератури у групу №5. У кабінет вчителя-логопеда придбано стіл вартістю 1600грн. та закуплено меблі у кабінет практичного психолога (шафа та стіл) на суму 2 тис.700 грн.

Придбано новорічні прикраси для оздоблення коридорів, музичної зали та вікових груп та штучні ялинки, на що затрачено 903 грн. У фізкультурну залу придбано спортивну форму (5 футболок) та м’яч для фітнесу на суму 129 грн. На медичний блок закуплено медикаменти та обладнання на суму 482 грн. Поновлено посуд у вікових групах та на кухонному блоці на суму 2007 грн. У трьох вікових групах придбано підставки під кімнатні рослини, на що затрачено 1425 грн.

Групові кімнати поповнено новими іграшками та іграшковими меблями на суму 2267 грн. та придбано контейнери для зберігання іграшок, на що затрачено 724 грн. За рахунок спонсорської допомоги батьків та батьківського комітету дошкільного закладу придбано канцтовари на суму 2605 грн. Батьківськими комітетами груп №1, №4, №8 поновлено килимові доріжки на суму 2620 грн. У групах №1 та №2 поновлено дитячі рушники, на що батьківськими комітетами виділено 1685 грн.

Для дотримання санітарно-гігієнічних вимог у заклад було придбано та передано для використання миючі дезінфікуючі засоби, пральний порошок для прання білизни на що батьківським комітетом дошкільного закладу були виділені кошти в сумі 3243 грн.

Для покращення методичної роботи в закладі, розвитку дітей, поповнено методичний кабінет та вікові групи наочними посібниками, дидактичними матеріалами, літературою на що використано 3670 грн., у старші вікові групи закуплено зошити з друкованою основою на суму 1099 грн. Також здійснено підписку періодичних фахових видань на суму 4272 грн. У дві вікові групи та придбано флешки до програвачів загальною вартістю 434 грн., у заклад - розтер вартістю 540 грн. У групу №9 з метою поповнення міні-музею лозоплетіння, придбано вироби з лози на суму 211 грн.

Для проведення ремонтних робіт у вікових групах, на харчоблоці, коридорах та інших приміщеннях дошкільного закладу придбано фарби, вапно, шпалери, водоемульсійну фарбу, пензлики, щітки, цемент, цвяхи, електролампочки, на що використано 10466 грн. батьківськими комітетами груп.

З метою приведення території дошкільного закладу до санітарно-гігієнічних вимог утримання території, придбано бензин, масло для косарки на суму 500 грн., придбано товари для господарчих потреб (віники, щітки, горщики для квітів, грунт, посадковий матеріал, шурупи, мішки для сміття, рукавиці, стрем’янка) на суму 3452 грн. Придбано комплектуючі до швейної машинки, на що затрачено 1000 грн. батьківських коштів, та здійснено ремонт морозильної камери, на що батьківським комітетом виділено 2000грн.

У групах №10, №6 замінено світильники загальна вартість яких 1615 грн. У коридорі ІІ поверху та у групі №5 поновлено тюлеві гардини на загальну суму 6341 грн. та у методичний кабінет придбано рулонну штору вартістю 480 грн.

Упродовж року у музичній залі поновлено атрибути до таночків на суму 1500 грн., придбано дзвіночки на суму 1050 грн., акумуляторні батарейки, на що затрачено 825 грн. батьківських коштів.

Проте на сьогоднішній день існують проблеми, що потребують вирішення:

  • облаштування водовідливів на приміщення закладу;
  • потребує поновлення м’який інвентар (дитячі наволочки, простирадла, ковдри, подушки);
  • утеплення стін внутрішніх двориків;
  • заміна дверей у внутрішні дворики;
  • проведення ремонтів павільйонів на прогулянкових майданчиках;
  • частковий ремонт даху;
  • великою проблемою залишається вимивання ґрунту навколо будівлі дошкільного навчального закладу.

Я, як керівник ДНЗ №2 «Веселка», і надалі буду подавати клопотання у відділ освіти виконкому Острозької міської ради щодо виділення коштів на вирішення проблем дошкільного закладу, свою роботу спрямовувати на забезпечення належних умов життя і виховання дітей, які відвідують заклад, на підтримання належного іміджу та збільшення потенційних можливостей.

 

Переглядів: 351 | Додав: veselka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: