Неділя, 19.05.2024, 00:32
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Червень » 3 » Звіт керівника за 2015-2016 навчальний рік
16:03
Звіт керівника за 2015-2016 навчальний рік

Я, Угрин Тетяна Ростиславівна, 1968 р.н., освіта вища педагогічна, загальний стаж роботи 31 рік, з 2002 року – очолюю колектив Острозького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка».

Керівництво роботою дошкільного закладу здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Колективного договору, Статуту та річного плану навчально-виховної роботи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 «Веселка».

             Я, як завідувач, забезпечую:

 - реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;

 - дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах та громадських організаціях;

- у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

 - приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу при потребі;

 - є розпорядником бюджетних коштів дошкільного закладу, укладаю договори.        

Навчально-виховна робота у закладі спрямована на виконання Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Базового компоненту дошкільної освіти», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Мережа груп дошкільного навчального закладу №2: у закладі функціонує 11 груп, з яких 2 – групи раннього віку, 9 – садових груп, в них виховується 304 дитини. 92 дитини пройшли повний курс дошкільної освіти. З вересня 2016 року буде проводитися набір трьох І молодших груп по 20 дітей  в кожній.

Педагогічними кадрами дитячий садок укомплектовано,  у закладі працює практичний психолог, вчитель-логопед, інструктор з фізкультури, медичне обслуговування здійснює  медична сестра старша, помічники вихователів та інший обслуговуючий персонал – 26 чоловік.

     Навчально-виховний процес у закладі забезпечують 25 педагогів:

              - 17 -  вища педагогічна освіта;          

             -  8  - середня-спеціальна освіта;

             -  10 - вища категорія; 

             - 1 спеціаліст першої категорії;

             - 3  спеціалісти другої категорії; 

             - 9 педагогів – спеціалісти 9 тарифного розряду;

             - 2 педагоги – молоді спеціалісти;

              - 5 педагогів мають звання «вихователь-методист».

Дошкільний заклад працює за обраним гуманітарно-естетичним напрямком. У 2015-2016 навчальному році педагоги закладу продовжили роботу за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Колектив дошкільного закладу у 2015-2016 навчальному році розпочав роботу над реалізацією нової проблемної теми «Розвиток компетентісно орієнтованої освіти шляхом формування інноваційного освітнього середовища у дошкільному навчальному закладі, професійних та життєвих компетентностей учасників навчально-виховного процесу». У закладі створено творчу групу вихователів з вивчення науково-методичної проблемної теми. На першому етапі (підготовчому) членами творчої групи розроблено поетапний план реалізації науково-методичної теми, вивчено теоретико-методологічні джерела з даної проблеми, створено перелік нормативних документів.

            Упродовж 2015-2016 навчального року  проатестовано 3 педагогічні працівники, курси підвищення кваліфікації пройшли 5 педагогів закладу.

У 2016 році у дошкільному навчальному закладі проведена чергова Державна атестація  дошкільного закладу. Заклад визнано атестованим.

     Методична робота здійснюється згідно структури навчально-виховної та методичної роботи, річного плану роботи ДНЗ. В закладі упродовж року проведено чотири педагогічні ради. На них обговорено ряд основних питань:

  • cтан освітньо-виховної  роботи з громадянського виховання;
  • організація та методика проведення загартувальних заходів. Дотримання режиму дня, організація прогулянок. Освітня лінія «Особистість дитини»;
  • організація та проведення творчої самореалізації дітей в театралізованій грі за освітньою лінією «Гра дитини»;
  • забезпечення умов для своєчасного оволодіння дітьми рідною мовою в усіх формах і проявах за освітньою лінією «Мовлення дитини»;
  • атестація педагогічних працівників ДНЗ;
  • результати освітньо-виховної роботи за освітньою лінією «Дитина у природному довкіллі» Базового компоненту дошкільної освіти;
  • готовність дітей  шостого року життя до навчання в школі;
  • організація роботи закладу на літній оздоровчий період.

            Своїми теоретичними та практичними досягненнями, педагоги мали можливість поділитися з колегами під час засідань методичного об’єднання вихователів закладу, керівником якого є вихователь Марченко В.А.

Зокрема проведено засідання:

  • «Пріоритетні напрямки роботи дошкільної ланки освіти на 2015-2016 навчальний рік»;
  • «Використання інноваційних технологій у роботі з  дітьми дошкільного віку»;
  • «Правове виховання дошкільників як один із напрямків формування гармонійно-розвиненої особистості»;
  • «Підсумки роботи методичного об’єднання за 2015-2016 навчальний рік».       

У ДНЗ створені умови щодо підвищення самоосвіти педагогів. Методичний кабінет закладу забезпечує їх необхідною науковою, методичною літературою та періодикою. Методистом Карпишиною Н.В. надаються кваліфіковані консультації з питань навчання і виховання дітей дошкільного віку. На допомогу вихователям організовуються виставки методичної літератури відповідно до плану роботи. Створено картотеку портфоліо педагогів закладу, яка систематично поповнюється та картотеку інноваційних технологій і методик у дошкільній освіті. 

        Упродовж поточного навчального року забезпечено виконання різних форм методичної роботи: методичне об’єднання, творча група,  педагогічні години, години роздумів та обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, консультації педагогам з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Практикуються форми інтерактивної роботи з педагогами. Так у вересні 2015 року проведено тренінг для педагогів «Міміка і жести у професійній діяльності вихователя», на якому вихователі ознайомилися із театралізованими вправами, що допомагають удосконалювати власну міміку і жести, продемонстрували навички невербального спілкування з дошкільниками.

Упродовж навчального року проводились семінари-практикуми для вихователів, участь в яких дає змогу педагогам оволодіти новими знаннями, розширити кругозір, обговорити з колегами актуальні питання щодо виховання та навчання дітей, виявити творчу активність та ініціативність. У грудні 2015 та лютому 2016 року було проведено семінар-практикум для вихователів «Батьки – наші однодумці та партнери», на засіданні якого педагоги обговорили актуальні питання щодо взаємодії з родинами вихованців, поглибили та закріпили знання щодо використання нетрадиційних форм роботи з батьками. У жовтні 2015 року та січні 2016 року проведено семінар-практикум для педагогів «Використання інноваційних педагогічних технологій та методик у роботі з дітьми – запорука ефективності та результативності навчально-виховного процесу», у ході даного заходу педагоги закладу розширили знання щодо основних  інноваційних технологій в галузі дошкільної освіти, ознайомилися з практикою роботи педагогів з використання методу проектів у роботі з дітьми.

У закладі постійно діє «Школа професійної адаптації молодого педагога», де молоді спеціалісти отримували кваліфіковану допомогу з питань організації та проведення навчально-виховного процесу, відвідували майстер-класи досвідчених вихователів, на яких могли почерпнути для себе багато нового та цікавого, перейняти досвід старших педагогів. 

У березні 2016 року на базі нашого дошкільного закладу проведено міське методичне об’єднання вихователів ДНЗ, де педагоги Балашова В.Г. та Міньова В.Л. презентували свою практичну діяльність. Вихователь Балашова В.Г. провела інтегроване заняття з патріотичного виховання «Моя Батьківщина - Україна». Вихователь Міньова В.Л. показала інтегроване заняття з екологічного виховання для дітей середнього дошкільного віку «Як впіймати невидимку». Педагоги нашого закладу поділилися досвідом роботи з колегами щодо виховання патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку та щодо формування у дошкільників екологічного світорозуміння. Усі присутні мали можливість перейняти у колег цікавий практичний досвід та теоретичні надбання. 

Усі педагоги закладу прагнуть реалізувати головні гуманістичні ідеї  програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», створивши для дітей такий розвивальний простір, в якому їм цікаво, радісно, комфортно, де вони можуть розвивати власні здібності й відчувати себе потрібними, де в центрі уваги – кожна особистість.

 Велика увага у роботі закладу приділяється наступності дошкільної  та початкової освіти. Згідно угоди про співпрацю у червні дошкільники ознайомляться з приміщенням школи, оглянуть класні кімнати, їдальню, спортивну залу, бібліотеку, познайомляться із вчителями, побувають на першому уроці.  

 Велику увагу колектив дошкільного закладу приділяє формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей. Здійснюється постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я.

З метою зниження захворюваності дітей велике значення приділяється загартуванню в умовах дошкільного закладу та сім’ї. Проводяться оздоровчі заходи щодо попередження дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності. Дані питання розглядалися під час проведення консультацій для вихователів, загальних батьківських зборах, виробничих нарадах, тощо.     

З метою розвитку у дітей свідомого ставлення до фізичних вправ, прагнення зробити своє тіло гарним, сильним, спритним, витривалим, згідно вимог програми    розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у закладі щоденно проводяться заняття з фізичної культури (у спортивній залі та на свіжому повітрі), щомісяця - спортивні розваги,  Дні здоров’я, щоквартально - спортивні свята. Педагогами враховується стан здоров’я дітей під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму упродовж дня, загартовуючих заходів, підбору рухливих ігор, ігор-естафет тощо.

Дошкільний навчальний заклад є опорним у місті з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності. Двічі на рік проводяться тижні знань з основ безпеки життєдіяльності дитини з метою закріплення у дітей уявлень про можливі небезпечні ситуації природного, біологічного, техногенного, медичного характеру та відпрацювання стереотипів поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій. Відповідно до теми кожного дня з дітьми усіх вікових груп проводяться заняття, бесіди, спостереження, екскурсії вулицями міста, до пожежної частини; сюжетно-рольові ігри  «Швидка допомога», «Водії», «Пожежники» та ін.; дидактичні ігри «Що для чого?», «Горить-не горить?», «На нашій вулиці», рухливі ігри та драматизації казок. Проводяться тренування щодо правильної поведінки під час екстремальних ситуацій. В батьківських куточках подається інформація щодо безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку.

З метою своєчасного виявлення обдарованості, розвитку природних задатків дитини, загальних і спеціальних здібностей, активізації дитячої творчості дошкільному навчальному закладі працюють гуртки розвиваючого навчання:

  •  «Пізнайко»- гурток розвиваючого навчання, керівник Міньова В.Л.;  
  •  «Школа шляхетності» - гурток духовно-морального виховання,  

                                         керівник Марченко В.А.;

  • «Колобок» - гурток драматизації, керівник Мукосій О.М.;
  • «Веселочка» - хореографічний гурток,  керівник Коваль І.М.;
  • «Дзвіночок» - вокальний гурток, керівник Гроголь А.О.;
  •  художня студія – керівник Борисюк М.О.

            У нашому закладі проводяться заняття з іноземної мови, які віднесені до варіативного компоненту Державного стандарту дошкільної освіти.  Діти середніх та старших  груп закладу отримують знання з англійської мови. Вихователь Демчевська І.В. у своїй роботі з дітьми керується програмою для дітей дошкільного віку «Граючись вчимося. Англійська мова», яка містить методичні рекомендації щодо організації навчання англійської мови з дітьми старшого дошкільного віку. В роботі з дітьми враховує анатомо-фізіологічні та психічні особливості дітей, що є запорукою успішного оволодіння малятами іноземної мови.  Її заняття проходять на високому рівні, діти мають достатній рівень умінь та навичок  з предмета, демонструють свої знання на святах та розвагах, що проводяться у дошкільному закладі. Цього року педагогом Демчевською І.В. конспект заняття з англійської мови та відео запис заняття надіслано на всеукраїнський конкурс «Хелоу інглиш».

З дітьми середнього та старшого віку, які мають вади мовлення, постійно працює вчитель-логопед Кравчук Н.О.  Мовленнєві проблеми у дітей сьогодні стали досить поширеним явищем, у половини  обстежених дошкільниківв 5-го та 6-го року життя можна виявити мовленнєві вади. У закладі з числа обстежених 180 дітей, 105 потребує логопедичної допомоги.   Робота спеціаліста дає гарні результати, на кінець дошкільного віку якісно покращилося мовлення у 95% дітей, лише 5% дітей старшого дошкільного віку потребують занять з логопедом щодо подальшої корекції мовлення.

Практичним психологом Олішевською О.В. проведені психологічні заняття з елементами тренінгу для педагогів: «Розвиток уміння запобігати стресу та емоційна компетентність», «Боротьба зі стресом: вчимося уникати негативних емоцій », інтерактивне заняття «Виявлення та подолання стресу в педагогічному колективі», заняття з елементами тренінгу для батьків з дітьми: «Навчіть дитину виражати свої емоції», семінар-практикум з елементами тренінгу: «Кризові періоди у розвитку дошкільників». Оксаною Валеріївною систематично проводяться лекції, консультації для педагогів закладу та батьків з питань ефективного виховного впливу на дітей різного віку з метою виховання гармонійно розвиненої особистості, індивідуальні бесіди з батьками з метою допомоги у розвитку та навчанні дітей. Практичний психолог упродовж року постійно оформляє інформаційні куточки, де розміщує друковану інформацію з актуальних питань виховання та розвитку дітей. У 2016 році методичний посібник Олішевької О.В. «Форми і методи роботи практичного психолога у дошкільному навчальному закладі» посів друге місце у ІІ турі ХІІ обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості у номінації «Практична психологія».

Для дітей, які не відвідують дошкільні навчальні заклади організовано роботу консультативного центру. Основна мета - допомогти батькам грамотно оцінити розвиток дитини з урахуванням вікових особливостей і норм, надати необхідні рекомендації. У консультативному центрі батьки мають змогу отримати відповіді на свої запитання, розвіяти тривоги і сумніви, впевнитися у правильності своїх виховних дій або, зрозумівши їх хибність, скоригувати виховний процес у сім'ї. До роботи консультативного центру залучено працівників закладу:  практичного психолога, вихователя-методиста, старшу медичну сестру, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізкультури, вчителя-логопеда.     

    Випускники нашого дошкільного закладу мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі, що було виявлено за результатами контрольних занять по різних розділах програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», державних тестів по виявленню індивідуального рівня фізичної підготовленості до навчання в школі, проведення тестувань на рівень готовності навчання в школі з шести років за методикою Стадненко Н.М., Ілляшенко Т.Д., Обухівської А.Г., практичним психологом закладу  Олішевською О.В., та перевіркою згідно річного плану роботи «Готовність дітей шостого року життя до навчання в школі». Практичним психологом обстежено 83 дитини, з них 18 мають високий рівень готовності до школи, 16  - середній та 16 – достатній, 34 дитини старшого дошкільного віку не готові до навчання у школі з шести років, тобто мають низький рівень. Причини неготовності дітей до школи різноманітні, основний чинник – це біологічний, який характеризується як генетично зумовлене уповільнення дозрівання різних систем організму, в тому числі і нервової системи. Такі діти не виявляючи хоробливих ознак,  фізично та психічно відстають від вікової норми, що виявляється під час обстеження їх на шкільну зрілість, це не є чинником недопрацювання педагогів.

          Важливою складовою навчально-виховної роботи у  закладі освіти є організація роботи з батьками. Вихователі вікових груп упродовж року планували і проводили з батьками своїх вихованців бесіди, консультації, надавали  кваліфіковані поради щодо виховання та навчання дітей. Залучали батьків до проведення музичних і спортивних свят, відкритих переглядів занять, до оформлення групових кімнат.

Приємно відмітити, що батьки різних вікових груп разом зі своїми дітьми  приймали активну участь у конкурсах, які проводилися напередодні новорічних та великодніх свят.

Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу ясла-садок №2 «Веселка» і надалі буде спрямовувати свою діяльність на забезпечення виконання державних Програм та забезпечення належного рівня організації навчально-виховного процесу.   

Велика увага у дошкільному закладі приділяється організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям пропонується 3-х разове харчування, щодня проводиться його аналіз, а в кінці кожного тижня дієтсестрою закладу проводиться корекція харчування з метою його покращення.   

                        Відповідно до Інструкції про харчування дітей у ДНЗ здійснюється контроль щодо збалансованого харчування дітей, необхідного для їх нормального росту та розвитку. Виконання норм харчування у закладі в середньому становить 81-85%, що не є нормою. Невиконання норм зумовлене ростом цін на продукти харчування упродовж року та дефіцитом бюджетних коштів.

На харчування дітей у 2016 році станом на 01.06 2016 року затрачено 168тис.161 грн. на рік виділено 250 грн. бюджетних коштів та коштів спец рахунку ( батьківська плата), що на 17,520 грн. більше ніж у минулому році.

У закладі проводиться робота по оздоровленню дітей в літній оздоровчий період. Діти отримують збагачене харчування шляхом збільшення норм харчування на 10% та вітамінами. Придбано аскорбінову кислоту на ІІІ страву на суму 270 грн. Літнім відпочинком та оздоровленням планується охопити 50 % усіх дітей закладу.           

Як завідувач ДНЗ забезпечую роботу медичного обслуговування та проведення лікувально-профілактичних заходів в дошкільному закладі  згідно із “Порядком медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі” затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 826 від 14.06.2002 року.  Здійснюється медичне обслуговування старшою медичною сестрою Драчук І.Б., та медичною сестрою Козлинець В.Ю., за закладом закріплений дільничний  дитячий лікар. Медичні працівники закладу упродовж року проводять навчання серед працівників та батьків з питань профілактики дитячих інфекційних захворювань, вірусних гепатитів, туберкульозу та кишкових інфекцій, профілактичних щеплень серед дітей.      Певною проблемою залишається виконання профілактичних щеплень. Згідно календаря профілактичних щеплень в Україні затвердженого наказом МОЗ України від 19.05.2011р. №296 до закладу приймаються діти з рядом зроблених щеплень. Проте ряд дітей з певними протипоказами дані щеплення не мають, відповідно вони мають бути зроблені в термін на який перенесено, тоді не виникатиме проблем з відвідуванням дитини дошкільного закладу, оскільки працівниками санітарної служби проводиться контроль за проведенням щеплень дітей, які відвідують заклад і даються приписи щодо відсторонення дітей від навчально-виховного процесу.

Трапляються ситуації коли під час прийому дитини до дошкільного навчального закладу батьки надають працівникам неповну інформацію про наявні в дитини захворювання. Утім, така необізнаність вихователів і медичних працівників, як приміром про алергічні реакції дитини, може призвести до непередбачуваних наслідків. Відповідно до п.30 Положення про дошкільний навчальний заклад та п.2 Порядку медичного обслуговування дітей у ДНЗ відповідальність за здоров’я дітей несуть медичні працівники та вихователі на період перебування дитини в закладі. Проте слід відзначити, що у ст.18 Конвенції про права дитини від 20.11.1989 встановлено, що батьки або у відповідних випадках законні опікуни несуть основну відповідальність за виховання і розвиток дитини, у ст..150 Сімейного кодексу зазначено, що батьки зобов’язані піклуватися про здоров’я дитини, а згідно з частинами 2 та 4 ст.155 СК батьківські права не можуть здійснюватися всупереч інтересам дитини, а ухилення батьків від виконання батьківських обов'язків  є підставою для покладення на них відповідальності, встановленою законом. Отже укриття або надання неповної недостовірної інформації про стан здоров’я дитини може бути розцінене як невиконання батьками своїх обов'язків.

Упродовж 2015-2016 навчального року частково була поповнена матеріально-технічна база ДНЗ та проведені ремонтні роботи, на що витрачено  65 тис.92 грн. батьківських коштів, що на 3тис. менше ніж у минулому році. Приємно відзначити, що упродовж 2015-2016 навчального року міською владою та депутатським корпусом звернено увагу на проблеми дошкільного закладу та виділено 1,165,469грн. 40 коп. бюджетних коштів на завершення заміни дверних та віконних блоків приміщення, на капітальний ремонт ділянки зовнішньої тепломережі від паливної до будівлі, на придбання нової пральної машини та кухонного набору (мийка, дві сушки), заміну трьох плит на енергозберігаючі на кухонному блоці та 6тис.90 грн. на придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт.

Адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводиться систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази дошкільного закладу. Батьківським комітетом дошкільного навчального закладу придбано у дві вікові групи полиці для книжкових куточків на суму 500 грн. Придбано новорічні прикраси для оздоблення коридорів, музичної зали та вікових груп на суму 510 грн. та у І молодшу групу №3  батьківським комітетом придбано штучну ялинку, на що виділено 350 грн. У середню групу №11 придбано електрочайник, на що затрачено 170 грн. батьківських коштів та годинник у середню групу №8 вартістю 175 грн.. Поповнено аптечку медичного кабінету та вікових груп на суму 740 грн. та придбано кушетку у медичний блок , на що затрачено 250 грн. Проводилася  заправка  принтера на суму 530 грн., ремонт та заправка картриджа на що затрачено 190 грн., поновлено посуд у вікових групах на суму 2849 грн., у 6 вікових групах закуплено відра для роздачі першої страви на загальну суму 1758 грн., у середній групі №10 поновлено вазочки на дитячі столи, на що затрачено 500грн.

  У двох вікових групах поновлено рушники на суму 400 грн., у середню групу №10 батьківським комітетом закуплено покривала на ліжечка, на що виділено 1000грн. У старшу групу №7 придбано підставку під кімнатні рослини вартістю 450 грн.

          Групові кімнати поповнено новими іграшками та іграшковими меблями на суму 1075 грн. та спортінвентарем - 72грн. За рахунок спонсорської допомоги батьків та батьківського комітету дошкільного закладу придбано канцтовари на суму 3471 грн. Батьківським комітетом закладу поновлено килимки у вікових групах, на суму 374 грн. та поновлено доріжки «здоров’я», на що затрачено1280грн.  Батьківським комітетом середньої групи №11 придбано у вікову групу три шафи з висувними ящиками для іграшок на загальну суму 2500 грн. та дві етажерки для зберігання іграшок загальною вартістю 165 грн. У середню групу №10 придбано дитячі столи в кількості 14 шт., на що затрачено 4тис.60грн. батьківських коштів та стіл для роздачі їжі у старшу групу №6 вартістю 500 грн..

На виконання санітарно-гігієнічних вимог у заклад було придбано миючі дезинфікуючі  засоби, пральний порошок для прання білизни на що були виділені кошти батьківським комітетом в сумі 4 тис. 214 грн.

Для покращення методичної роботи в закладі, розвитку дітей, поповнено методичний кабінет та вікові групи наочними посібниками, дидактичними матеріалами,  літературою на що використано 3тис. 782грн., здійснено підписку фахових видань на суму 2550 грн. У трьох старших групах придбано робочі зошити на загальну суму 1тис. 260 грн.

Для проведення ремонтних робіт у вікових групах, на харчоблоці, коридорах та інших приміщеннях дошкільного закладу придбано фарби, вапно, шпалери, водоемульсійну фарбу, пензлики, щітки, цемент, цвяхи, електролампочки, на що використано 12тис.162грн. батьківськими комітетами груп. На придбання фарби також виділено 6тис.90грн. бюджетних коштів. Також упродовж навчального року здійснено частковий ремонт системи водовідведення у старшій групі №7, молодшій №1 та замінено 3 унітази, на що виділено 6352 грн. батьківських коштів, у туалеті ІІ молодшої групи №9 замінено два крани, на що затрачено 270 грн., здійснено ремонт морозильної камери, на суму 1600 грн. та ремонт бойлера у старшій групі №6, на що виділено 80 грн. З метою дотримання правил пожежної безпеки у закладі здійснено перевірку димоходів, на що затрачено 110грн.. Для проведення обрахунку виконання норм харчування та використаних продуктів придбано калькулятор – 380 грн.. З метою приведення території дошкільного закладу до санітарно-гігієнічних вимог утримання території, придбано бензин, котушку з жилкою до косарки на суму 350 грн.

У двох вікових групах замінено світильники у кількості 12шт. вартістю 3160грн. та придбано енергозберігаючі лампочки на суму 1463 грн. замінено карнизи у трьох вікових групах, нащо батьківським комітетом виділено 968 грн. Упродовж року у музичній залі поновлено дитячі костюми на суму 2012грн., придбано ляльки до лялькового театру – 510 грн..

            Проте існує ряд проблем, що потребують вирішення:

  • облаштування водовідливів на приміщення закладу;
  • придбання меблів (стільчиків, столів);
  • ремонт системи каналізації дошкільного закладу;
  • утеплення стін внутрішніх двориків;
  • частковий ремонт даху.

            Я, як керівник ДНЗ №2 «Веселка», і надалі буду робити все що залежить від мене для забезпечення належних умов життя і виховання дітей, які відвідують заклад, для підтримання належного іміджу  та збільшення потенційних можливостей.

Переглядів: 1055 | Додав: veselka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: